پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه مردم طلایه داران و یاوران امر به معروف هستند گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای فعالیت در این ستاد جذب شده‌اند که آموزش‌های لازم برای انجام فریض امر به معروف و نهی از منکر را دیده‌اند.

شعارسال: حجت‌الاسلام سیداحمد زرگر صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: تاکنون بیش از 100 هزار نفر برای فعالیت در این ستاد جذب شده‌اند که آموزش‌های لازم برای انجام فریض امر به معروف و نهی از منکر را دیده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه آمرین به معروف و ناهیان از منکر آموزش‌های تذکر شفاهی را دریافت کرده‌اند افزود: گروهی از این افراد در ستاد مشغول فعالیت‌های تخصصی شده‌اند و در سطوح مختلف شغلی به ترویج امر به معروف و نهی از منکر مشغول هستند.

وی از اعتبارات تخصیصی به این ستاد گلایه کرد و گفت: متاسفانه بودجه‌های کافی به این ستاد تخصیص نمی‌یابد و در راستای رفع مشکلات مسائل مالی این ستاد تشویق مردم در امر وقف و نذر را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام زرگر با اشاره به اینکه قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر از سال 93 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است عنوان کرد: این قانون با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سرانجام رسید، همچنین در دستورالعمل این ستاد از مردم به عنوان طلایه داران و یاوران امر به معروف نام برده شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 1 مهر 1395، کدمطلب: 1193042 ،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین