پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت احیای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: دولت و مردم بیش ازپیش نسبت به احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه احساس مسئولیت کنند.

شعار سال: حجت السلام والمسلمین«سیدمحمد جواد آیت الهی» در خطبه‌های این هفته 16تیرماه نماز جمعه شهرستان یزد، با بیان این که صبر در برابر معصیت و گناه از بالاترین ویژگی‌های انسان‌های مومن است، اظهار کرد: صابرین در برابر اطاعت در برابر خداوند و گناه، در آخرت بدون هیچ حساب و کتابی وارد بهشت می‌شوند.

وی با اشاره به این که تاریخ منشأ درس ها و عبرت های بزرگی است، افزود: طبق تاریخ همیشه اطاعت از رهبر اسلام عامل پیروزی و نافرمانی از فرمان رهبر اسلام عامل اصلی شکست مومنان بوده است.

امام جمعه موقت یزد دلیل پیروزی و شکست ملت مسلمان از ابتدا تاکنون را ثابت دانست و بیان کرد: مهمترین دلیل سربلندی ایران اسلامی در عصر امروز تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری است.

آیت الهی با بیان این که کلام رهبر اسلام کلام قرآن و خداوند است، گفت: تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تنها را توسعه جامعه اسلامی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود روز عفاف و حجاب را از جمله رویدادهای مهم در هفته پیشه‌رو عنوان کرد و افزود: بی‌حجابی و بی عفتی مایه ننگ برای جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وظایف بالایی امربه معروف به عهده دولت و وظایف پایین تر به عهده مردم است.

وی با بیان این که متأسفانه تاکنون آن طور که باید و شاید در راستای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در استان و کشور عمل نشده است، تأکیدکرد: نصیحت یک نفره اثر ندارد و باید تمام افراد جامعه نسبت به هدایت و نصیحت همدیگر اقدام کنند.

آیت الهی در پایان با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف برق و آب در تمام فصول سال به ویژه تابستان ضروری است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: 964-34102-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین