پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در رسالت خود مصلحت جامعه را در نظر بگیرند در بین مردم اعتماد ایجاد کنند.
شعارسال: محمود الله‌مرادی  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران اظهار داشت: شغل خبرنگاری حرفه‌ای بسیار حساس و از جایگاه ارزشمندی برخودار است چراکه رخدادهایی که قابلیت خبررسانی به جامعه را داشته باشند را منعکس می‌کنند.

وی گفت: شغل خبرنگاری به منزله آگاه‌سازی، حمایت و دفاع از مردم است و اگر این رسالت به‌درستی رعایت شود سبب تعالی جامعه می‌شود و افرادهایی صلاحیت این جایگاه را دارند که دارای حُسن نیت به جامعه، علم، آگاهی و ظرفیت باشند و همانند قاضی عادل قضاوت و واقعیت‌های جامعه را صادقانه منعکس کنند.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: داشتن علم، تجربه، صداقت، جسارت، دقت و سرعت لازمه شغل خبرنگاری است و اگر خبرنگاران این ویژگی‌ها را داشته باشند یقیناً نقش و رسالت خود را به‌خوبی انجام داده‌اند.

شغل خبرنگاری همانند امربه‌معروف و نهی از منکر است

وی گفت: گاهی افرادی در جامعه مسئولیت می‌گیرند که به‌درستی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند که بنده معتقد هستم شغل خبرنگاری همانند امربه‌معروف و نهی از منکر است.

الله‌مرادی با بیان اینکه باید خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در حرفه خود مصلحت جامعه را در نظر بگیرند، افزود: رسانه زبان گویای مردم است اما بشرطی که رسالت خود را به‌درستی انجام بدهند و بتوانند در بین مردم اعتماد ایجاد کنند.

وی خطاب به اصحاب رسانه استان اظهار کرد: انتظار داریم که با ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر همکاری داشته باشید چراکه تهدیدات جدی بر سر راه جوانان سطح جامعه وجود دارد.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید اطلاع‌رسانی شفاف از تهدیدات و واقعیت‌های جامعه برای جوانان به‌گونه‌ای باشد که مورد قبول آنان و هشدارها را درک کنند چراکه بیشترین تهدید امروزه، «تهدید جنگ نرم» بوده و لازم است اصحاب رسانه استان مرزهای عقیدتی و فکری را حفظ کنند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 مرداد96، کد خبر:1488207، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
مصلحت جامع چیع؟؟ ندونستن مردم از اخباراا همونطور ک هس و دادن خبرای دروغین؟واقعا خبرنگارا خیلی کارسختی دارن تو این جامعه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین