پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: امربه معروف ونهی ازمنکر موثرترین راه مبارزه با جنگ نرم است.

شعارسال: سرهنگ علی ابراهیمی صبح یکشنبه در پنجمین جلسه کمیته اجرایی امربه معروف ونهی از منکر انتظامی استان اظهارداشت: امربه معروف ونهی ازمنکر از اقدامات پیشگیرانه پلیس درسطح اجتماع بوده و موجب ارتقاء امنیت عمومی می شود.

وی با تاکید بر اینکه احیای این فریضه الهی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود عنوان کرد: احیای فریضه امر به معروف به یک گفتمان در جامعه تبدیل شده و در واقع یک نظارت ملی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی با اعلام اینکه امر به معروف ازشیوه های کارآمد درکاهش جرایم و اسیب ها در جامعه نیز به شمار می رود گفت:امربه معروف به همان میزان که جبهه مومنان راتقویت وموجب رونق ایمان می شود، به همان اندازه عامل تضعیف جبهه بدکاران نیز می شود واز شرارت وزورگویی وقلدری باطل گرایان می کاهد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اینکه امربه معروف ونهی از منکر درجامعه یکی از موثرترین راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان است گفت: امر به معروف ونهی از منکر راه نجات زندگی اجتماعی از آسیب ها ومعضلات است ورشد امر به معروف درجامعه موجب کاهش هنجار شکنی و جرایم می شود.

جانشین انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و در واقع تکلیفی شرعی برای تمام مسامانان است افزود: همه افراد جامعه در دین اسلام مسئول یکدیگر عنوان شده اند و هیچ مسلمانی نباید در برابر کار ناشایست مسلمان دیگر سکوت کند.

سرهنگ ابراهیمی، با بیان اینکه نهی از منکر نیز آداب خاص خود را دارد تصریح کرد: باید با رعایت احترام و حقوق شهروندی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آورد.

وی ادامه داد: در جامعه ای که تقوا، خلوص نیت، صبر و بردباری، رعایت عدالت، انصاف و انضباط نهادینه شده باشد، بدون شک امر به معروف و نهی از منکر نیز اجرایی و محقق می شود.

جانشین انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این برهه از زمان که دشمن اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده اند نباید از اتحاد و همبستگی فاصله گرفت که در سایه همین اتحاد می توانیم معروف های بسیاری را در جامعه نهادینه کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29مرداد1396، کدخبر: 4064110: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین