پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت همه جانبه مردم و خبرنگاران در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل جرایم خشن در شهرستان بوشهر ۳۶ درصد کاهش یافت.

شعار سال: سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک روز خبرنگار و اهمیت نقش آنان در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران در روشن‌گری جامعه نقش مهم و بی‌بدیلی داشته‌اند که این راستا از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه شناسنامه‌دار در مقابل آحاد جامعه تعهد کاری و اخلاقی دارند تصریح کرد: رسانه‌های بی هویت و بی شناسامه نه تنها تعهدی در جامعه ندارند بلکه در برخی مواقع، انتشار اخبار و مطالب آنان سبب بروز مشکلات می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر از کاهش 36درصدی جرائم خشن خبر داد و تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال جرائم خشن در این شهرستان 36 و مجموعه جرایم پنج درصد کاهش داشته است.

عرب‌زاده با تاکید بر کشف جرایم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اظهار داشت: تمامی جرائم خشن اتفاقی در مرکز استان در کوتاه‌ترین زمان کشف شده که آخرین آنها تیراندازی در میدان رئیسعلی دلواری و مجروح شدن دو نفر بود که کمتر از 10ساعت کشف شد.

وی از متلاشی شدن باند سارق در بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در یک ماهه اخیر سه باند سارقان اماکن خصوصی و درون خودرو در این شهرستان متلاشی و هفت نفر متهم دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به پاکسازی محلات از معتادان خطرناک گفت: امسال تاکنون نهمرحله طرح پاکسازی محلات، تفرجگاه‌ها و شناگاه‌ها از معتادان خطرناک اجرا شده است.

به گفته عرب‌زاده در طول یک ماه گذشته با انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر حدود هفت کیلوگرم مواد مخدر کشف و 31 نفر مصرف کننده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف خودروها متخلف در شهرستان بوشهر تصریح کرد:با تلاش کلانتری‌های شهرستان و همکاری پلیس‌های تخصصی 563 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

رئیس پلیس شهرستان بوشهراز راه‌اندازی گشت مشترک امر به معروف و نهی از منکر با همکاری بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: این گشت‌های تلفیقی تاکنون در چهار مرحله در میادین ، بازار و شناگاه ها اقدام به اجرای ماموریت کرده‌اند.

عرب‌زاده خواستار هوشیاری بیشتر شهروندان در مراقبت از اموال خود شد و بیان کرد: شهروندان اماکن خودرا به دوربین‌های مدار بسته تجهیز کنند.

وی با بیان اینکه محل‌های معینی برای استفاده شهروندان از دریا مشخص شده است خواستار رعایت شئونات اسلامی و حفظ حریم سایر افراد جامعه شد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان فقط در محدوده‌های مشخص شده از دریا استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 مرداد 96، کد مطلب: 1488474:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین