پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیشگیری از وقوع جرم را یکی از اولویت‌های اساسی ناجا عنوان کرد.

شعار سال: سردار مهدی معصوم‌بیگی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش روسای پاسگاه‌ها و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: ناجا در امر برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان مهم‌ترین اولویت‌ کاری خود تعیین و سیاست‌ها و هدفگذاری‌های لازم برای این مهم را به تمام استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی تصریح کرد: پیشگیری در برابر برخورد هزینه‌های بسیار کمتری دارد، ضمن اینکه آرامش جامعه نیز در سایه آن وجود خواهد آمد.

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش چهار درصدی وقوع سرقت طی هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور خبر داد و گفت: امسال میزان وقوع سرقت در کشور چهار درصد کاهش داشته است که در این استان مرکزی این میزان به 6درصد رسیده است.

معصوم‌بیگی ادامه داد: برخورد با جرایم خشن نیز از دیگر اولویت‌های ناجا است که در این زمینه به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

وی تمرکز بر فناوری را از دیگر برنامه‌های مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: به زودی چند طرح مهم در حوزه فناوری توسط ناجا رونمایی خواهد شد.

همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی امروز در اراک برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کد مطلب: 13950922001319:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین