پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با اشاره به حجم تردد در محورهای مرزی، تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را در مسیر زائران تقویت کرده ایم و کارکنان آنها به صورت شبانه‌روزی در حال انجام ماموریت هستند.

شعارسال: سردار محمد شرفی در جریان بازدید میدانی از ایستگاه‌های انتظامی و خدماتی پلیس پیشگیری در استان ایلام، با اشاره به اینکه صیانت از زائران اربعین حسینی از وظایف قرارگاه ابوذر است، اظهار کرد: کارکنان پلیس پیشگیری در تلاش هستند تا امنیت زائران امام حسین(ع) را به بهترین نحو ممکن تامین کنند.

وی افزود: کارکنان پلیس پیشگیری نباید لحظه‌ای از خدمت به زائران غافل باشند، به گونه‌ای که مردم با دیدن آنها احساس امنیت و آرامش قلبی و حقیقی پیدا کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در تشریح اقدامات این پلیس برای رفاه حال زائران اربعین گفت: نخستین اقدام راهبردی پلیس پیشگیری در این زمینه، مدیریت و کنترل لایه به لایه جمعیت با استفاده از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده به ویژه توقفگاه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: این جایگاه‌ها که در مجموع بیش از 150هزار نفر گنجایش دارند، امکان خوبی برای مدیریت جمعیت در اختیار پلیس پیشگیری قرار داده است.

سردار شرفی همچنین، تقویت ایستگاه‌های بازرسی پیش‌بینی شده در مسیر، تامین امنیت در محورهای مواصلاتی و پیش‌بینی گشت خودرویی در محورهای هفت استان مسیر زائران برای پوشش کامل را از دیگر اقدامات موثر پلیس پیشگیری برای بهبودی امنیت در مسیر زوار دانست.

وی در ادامه تامین امنیت کامل و تقویت و افزایش امکانات ویژه برای خطوط ریلی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری و اماکن دارای رده حفاظتی به عنوان حوزه‌های مستقیم مسئولیت پلیس پیشگیری را از نقاط اصلی تمرکز این پلیس در ماموریت اربعین حسینی برشمرد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با اشاره به حجم تردد در محورهای مرزی، گفت: به همین دلیل تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را در مسیر زائران تقویت کردیم و کارکنان آنها به صورت شبانه‌روزی در حال انجام ماموریت هستند.

وی با بیان اینکه عزم پلیس پیشگیری ارائه مطلوب ترین خدمات انتظامی به زائران اربعین است، گفت: برای یگان‌های فوریت‌های پلیسی 110نیز، ماموریت ویژه‌ای تعریف شده تا نسبت به موضوعات امدادی زائران با مسئولیت و حساسیت مضاعف عمل کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 27آبان1395، کدخبر: 245842: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین