پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
معاون عملیات ناجا با اشاره به خروج دو میلیون و ۲۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور از استقرار ۱۰۰۰ تیم پلیس راه در جاده‌های منتهی به مرز عراق خبر داد.

شعار سال: سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد زائران اربعین و تامین امنیت زائران اظهار کرد: سال گذشته پس از اتمام مراسم پیاده روی اربعین حسینی، نیروی انتظامی برنامه ریزی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در اربعین امسال را آغاز کرد و کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته‌های مرزبانی، پشتیبانی، راهور و پلیس امنیت فعال شدند.

وی با بیان اینکه زائران می‌بایست حتماً بر اساس ضوابط قانونی از کشور خارج می‌شدند گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده پلیس‌ راه و پلیس پیشگیری در عوارضی استان‌های مسیر مستقر شدند از کسانی که شرایط لازم را نداشتند ممانعت به عمل آوردند.

معاون عملیات ناجا گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات، تسهیل در عبور و مرور زائران است از ابتدای ماه صفر 30 تا 40 هزار نفر از پلیس راهور در قالب 1000 تیم از شهرهای مبدا در مسیرهای منتهی به مرزهای عراق استقرار یافتند و از پتانسیل سایر یگان های تخصصی برای تسهیل در عبور و مرور زائران استفاده کرده‌ایم.

ساجدی‌نیا با اشاره به آمار تردد زائران ایرانی از مرزهای کشور نیز اظهار کرد: با توجه به آخرین آمارهای موجود بیش از دو میلیون و 200 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات مشرف شدند و بیش از 700 هزار نفر از زائران نیز به ایران بازگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده نزدیک به 50 درصد تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای عراق به نسبت سال گذشته کاهش داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 آبان 96 ، کد مطلب: 1568251: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین