پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: شب گذشته تعدادی از افرادی که مدارک قانونی نداشتند و خارج از معابر رسمی به داخل خاک عراق وارد شده بودند ؛ توسط ماموران عراقی به ماموران انتظامی ایران تحویل داده شدند.

شعارسال: حمیدرضا گودرزی افزود: به رغم تمام تذکرات حضوری و رسانه ای مبنی بر خروج قانونی و با مجوزهای لازم از مرز وهمچنین تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از خروج غیرقانونی، متاسفانه در شب گذشته تعدادی از افراد، خارج از معابر رسمی به داخل خاک عراق وارد شدند که توسط نیروهای عراقی به ماموران انتظامی ایران تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، افزود: از همه عزیزانی که مجوز قانونی دارند انتظار داریم تا مرز شلمچه و چذابه را برای خروج انتخاب کنند و از سایر هموطنانی که مجوزهای قانونی (گذرنامه و روادید) ندارند نیز درخواست داریم زیارت خود را به سال آینده موکول کنند.

بر اساس گزارش های دریافتی به دلیل ازدحام بیش از حد زائران اربعین و همچنین حضور هزاران نفر بدون داشتن مجوزهای قانونی در مرز مهران؛ این مرز به طور کامل بسته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28آبان1395، کدخبر: 82313186: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین