پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
غلامرضا شریعتی گفت: با آغاز ‎روند بازگشت زائران تاکنون ۴۴۰ هزار زائر از مرز شلمچه و چذابه به کشور بازگشتند.

شعار سال: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه جلسه هماهنگی با دستگاه های مختلف اعم از بهداشت و درمان، پایانه ها، سازمان منطقه آزاد، نیروی انتظامی و مرزبانی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه کارها روال عادی خود را طی می کنند و تمامی دستگاه های مرتبط کارشان را به صورت مرتب و بدون وقفه انجام داده اند.

وی با اشاره به حجم بازگشت زائران از مرزهای خوزستان گفت: در خصوص موضوع کرایه اتوبوس ها، نسبت به سال گذشته، امسال هماهنگ های لازم انجام شده است همچنین زائران پس از مراجعه به پایانه ها و سوار شدن به اتوبوس، به سمت شهرهای مقصد حرکت می کنند.

شریعتی اضافه کرد: در همین راستا سه اکیب تعزیراتی برای نظارت بر کارکرد شرکت های مسافربری راه اندازی شد.

استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از مرز شلمچه و حدود ۱۴۰ هزار زائر از چذابه به کشور وارد شدند.

شریعتی گفت: در مرز شلمچه هم در عین حالی که سهولت و روانی در تردد زائران وجود دارد، اما برای آنکه در بحث مبادلات تجاری از این مرز خلل و مشکلی پیش نیاید، طرح جامعی را آغاز و به اتمام می رسانیم.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به روان بودن تردد در مسیر رفت و برگشت مزرهای شلمچه و چذابه در اربعین تصریح کرد: امید می رود تا طرح جامع«چذابه» برای مسئله اربعین ظرف یکی دو ماه آینده تمام شود که با انجام آن مسیر تردد زائران در آن مرز سهل تر و روان تر می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 19 آبان 96،کد مطلب: 635211: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین