پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
امام جمعه زاهدان گفت: ترویج و نهادینه سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف دستگاه قضایی است و باید برای عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش شود.

شعار سال: آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان، در دیداری که مسئولان دستگاه قضایی با رهبر فرزانه انقلاب داشتند روی نکته های مهمی رهبری تاکید کردند و خط مش هایی را برای دستگاه قضایی مشخص کردند.

وی اظهار کرد: سلامت قضات و دستگاه قضایی در گرو امر به معروف و نهی از منکر است. بدون شک ضرورت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر با توجه به منابع ارزشمند دینی ما، بر کسی پوشیده نیست.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: از نگاه رهبری کوتاهی به این امر مهم دشمنان اسلام را بیدار خواهد کرد مسئولان کشور در همه قوا باید برای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کنند و در دستور کارخود قرار دهند.

وی بیان کرد: این مهم و یک اصل مهم قانون اساسی را ترویج دهند باید در جامعه رواج پیدا کند این مهم باید برای قدرتمندان برای ثروتمندان و مسئولان مملکت شناخته شود و رواج پیدا کند.

آیت الله سلیمانی در ادامه با تاکید بر وحدتمسلمانان در برابر استکبار نیز گفت: بايد مسلمانان هوشيار باشند و با حفظ و گسترش اتحاد و همبستگي وحدت اسلامي را نشان دهند و به دشمنان اجازه ندهند که هرگز به فکر اختلاف افکني بين آنها باشند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی به نفع مسلمانان و تفرقه و جدایی به ضرر آن هاست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار 16 تیر 96، کد مطلب: 964-1085-5:www.sb.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین