پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
امام جمعه یزد با اشاره به حمایت‌های آل‌سعود از عراق و از سوی دیگر از داعش گفت: مردم و مسئولان عراق همچنین کشورهای منطقه در برابر نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند.
شعارسال: امام جمعه یزد با اشاره به حمایت‌های آل‌سعود از عراق و از سوی دیگر از داعش گفت: مردم و مسئولان عراق همچنین کشورهای منطقه در برابر نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه آل سعود اکنون نقش نوکر حلقه به گوش آمریکا را بازی می‌کند، اظهار داشت: آل سعود از یک سو با عراق روابط دوستانه برقرار کرده و از سوی دیگر از داعش حمایت می‌کند ضمن اینکه از کردهای عراق نیز حمایت می کند.

وی افزود: آمریکا در صدد به دست آوردن پایگاه خود در عراق است و تلاش می‌کند با مسلط کردن داعش در عراق، به منطقه نفوذ کند بنابراین مردم و مسئولان عراق همچنین مردم و مسئولان کشورهای منطقه باید در برابر آمریکا و هم‌پیمانان آن هوشیار باشند.

ناصری تاکید کرد: آمریکا در صدد است محور مقاومت را تضعیف کند و از آل سعود برای تحقق این هدف خود استفاده می کند اما مسلمانان بدانند که تضعیف محور مقاومت، ضربه جوامع اسلامی است.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن در صدد وارد کردن ضربه از طریق فضای مجازی است و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی دریغ نمی‌کند، بیان کرد: آنها سال‌ها این کشورها را چپاول کردند و اکنون که می‌دانند دیگر از طریق جنگ سخت راه به جایی نمی‌برند، از طریق فضای مجازی اقدام کرده اند.

ناصری خاطرنشان کرد: دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب از هیچ حیله و مکری دریغ نمی‌کنند و همه مردم باید بدانند که آمریکا و انگلیس همان مستکبرین شیطان‌صفت دیروز هستند و دشمنی و ذات پلید آنها تغییر نکرده و هنوز هم به دنبال نابودی دین اسلام و جامعه مسلمین هستند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در چنین شرایطی معلمان، مسئولان و خانواده‌ها نباید نسبت به آثار سوء فضای مجازی بی‌تفاوت باشند زیرا استفاده نادرست و بی‌رویه از فضای مجازی سبب انزوا دانش آموزان و فاصله گرفتن آنها از ارزشهای اسلامی شده و این اتفاقات معضلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 آبان 1396، کدخبر: 4126337، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین