پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
امام‌جمعه یزد با اشاره با ناکامی دشمنان در ضربه به‌نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته، عنایت ویژه خداوند به انقلاب و مردم را دلیل اصلی سرافرازی و پیروزی‌های انقلاب دانست.

شعار سال: آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد، با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین و مردم در برابر مکرها و حیله‌های دشمنان و دشمن‌شناسی آن‌ها، به توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب پیرامون این مهم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال این بودند تا از کشورهای اسلامی منفعت کسب کنند و به دین اسلام ضربه زده و مانع پیشرفت مسلمین شوند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه با وقوع انقلاب اسلامی راه چپاول دشمنان از کشور بعد از صدها سال بسته شد و منافع مستکبرین عالم به خطر افتاد، تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال این هستند تا به انقلاب ضربه بزنند و مانع پیشرفت این نظام و کشور شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب از هیچ حیله و مکری دریغ نمی‌کنند، افزود: امروز همه اقشار باید بدانند که آمریکا و انگلیس همان مستکبرین شیطان‌صفت دیروز هستند و دشمنی و ذات پلید آن‌ها تغییر نکرده و هنوز هم به دنبال نابودی دین اسلام و جامعه مسلمین هستند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر در فرهنگ جامعه هستند و تلاش می‌کنند تا مردم کشور را از دین و فرهنگ اسلامی دور کنند، بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و ادامه داد: امروز، بدخواهان کشور و نظام با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه معلمین، مسئولین و خانواده‌ها نباید نسبت به آثار سوء فضای مجازی بر روی دانش آموزان بی‌تفاوت باشند، اذعان کرد: استفاده نادرست و بی‌رویه از فضای مجازی باعث شده تا برخی دانش آموزان منزوی‌شده و از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرند و با معضلات فراوانی روبرو شوند.

خطیب نماز جمعه یزد خاطرنشان کرد: تربیت صحیح این عزیزان که آینده‌سازان کشور هستند باید موردتوجه همه باشد و مسئولین و معلمین باید با برنامه‌ریزی صحیح شرایط رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم کنند و آن‌ها را نسبت به آسیب‌های استفاده بی‌رویه و نادرست از فضای مجازی آشنا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند تا بار دیگر آتش فتنه و جنگ را در منطقه شعله‌ور کنند، افزود: آل سعود مجری نقشه‌های آمریکا در منطقه است و با دلارهای نفتی و سلاح‌های آمریکایی به دنبال این است تا با ناامن کردن منطقه، ایران را تضعیف کند.

آیت‌الله ناصری بابیان اینکه آل سعود از طرفی درصدد ایجاد روابط دوستانه با عراق است و از طرف دیگر از کردها حمایت می‌کند تا با دولت عراق درگیر شوند و حمایت آن‌ها از داعش نیز مشهود است، بیان داشت: مسئولین و مردم عراق و سایر کشورهای منطقه باید در برای نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند و بدانند که هدف آن‌ها تضعیف محور مقاومت و ضربه به جوامع اسلامی است.

امام‌جمعه یزد در ادامه با تأکید بر اینکه علی‌رغم همه دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها در طول 40 سال عمر پربرکت انقلاب، این نظام هرروز قدرتمندتر شده و مکر دشمنان را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: عنایت و توجه ویژه خداوند اصلی‌ترین دلیل سرافرازی انقلاب در طول این 40 سال است و پشتیبانی الهی از این انقلاب و مردم مشهود است.

وی افزود: این پیروزی‌ها و موفقیت‌های و حمایت خداوند تا زمانی ادامه دارد که مردم به خدا تکیه کنند و با همدیگر در مسیر پیشرفت همدل و همراه باشند و از اختلاف‌های دوری کنند و درصحنه‌های موردنیاز انقلاب حاضر باشند.

اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله خاتمی و تقوا و فداکاری‌های ایشان در مسیر پیروزی انقلاب و تأکید بر ضرورت توجه به اصول اقتصاد مقاومتی از دیگر موارد مطرح‌شده توسط خطیب این هفته نماز جمعه شهر یزد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 5 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۵۰۰۰۳۷۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین