پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی درخواست مردم یزد از وزارت کشور مبنی بر انتصاب استانداری فارغ از خط‌وربط‌های سیاسی در استان را ناشی از اعتراض آنان به تبعیض‌های موجود دراستان دانست.

شعار سال: آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به اعتراض مردم یزد درخصوص اعمال تبعیض در انتصاب استاندار یزد گفت: اعتراض مردم یزد گواه این مطلب است که مردم از تبعیض‌های فراوانی که درزمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در استان وجود دارد ناراضی و گلایه مند هستند و از وزارت کشور درخواست انتصاب استاندار فارغ از خط و ربط سیاسی دارند.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد افزود: اینکه یک شهرستان خاص بخواهد در استان تأثیرگذار باشد و برای همه شهرستان‌های استان تصمیم بگیرد برای مردم پذیرفتنی نیست و این سؤال را در ذهن آن‌ها به وجود می‌آورد که چرا مسئولان شهرستان به‌جای توجه به منافع همه استان به فکرت امین منافع شخصی، حزبی و جمعیتی خاص هستند.

آیت‌الله مدرسی تأکید کرد: جمهوری اسلامی یک حکومت واحد است و باید مدیریت واحد بر آن حاکم باشد و اینکه هر شهرستانی بخواهد بر اساس برخی ارتباطات خود ذی‌نفوذ و تأثیرگذار باشد دیدگاه جاهلی بوده و تداعی‌کننده حکومت‌های ایالتی و ولایتی است و این در حالی است که ایران ما یک کشور واحد بوده و مردم ما از همین ایرانستان شدن کشور نگران هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یزد آوا، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 31228276 ، www.yazdava.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین