پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
آیت الله ناصری گفت: سکوت نهاد‌های مدعی حقوق بشری و بی‌تفاوتی بسیاری از کشور‌های مدعی در این زمینه نشان‌دهنده عمق نفوذ استکبار و ظلم در این نهاد‌ها و کشورهاست.

شعار سال: نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد گفت: سکوت نهاد‌های مدعی حقوق بشری و بی‌تفاوتی بسیاری از کشور‌های مدعی در این زمینه نشان‌دهنده عمق نفوذ استکبار و ظلم در این نهاد‌ها و کشورهاست.

آیت الله ناصری افزود: کشور‌های اسلامی و مسلمین جهان باید با اتحاد و همدلی مانع از وقوع چنین جنایاتی شوند و در برابر ظلم بی‌تفاوت نباشند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه هدایت انسان‌ها بعد از پیامبر اکرم (ص) باید توسط کسانی انجام می‌شد که در شأن جایگاه جانشینی پیامبر (ص) باشند و عالم کامل به احکام و دستورات الهی باشند اظهار داشت: هرکسی شایسته این نبود که چنین مسئولیت سنگینی بر دوش او گذاشته شود و هدایت مسلمین به او واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم مسائلی نظیر جهاد، اقتصاد و نحوه ارتباط و تعامل با جوامع دیگر بیان‌شده خاطرنشان کرد: وجود یک حکومت اسلامی و کارآمد برای اجرای این دستورات الهی و جاری شدن احکام خداوند امری ضروری است و کسی باید حاکمیت جامعه اسلامی را در دست بگیرد که بتواند جامعه را با توجه به احکام الهی پیش ببرد و با اجرای دستورات و فرمانی خداوند متعال شرایط سعادت مردم را ایجاد کند.

آیت‌الله ناصری اشاره کرد: بااین‌وجود، چگونه کسی که وقتی آیه‌ای از قرآن برای او بیان می‌شود می‌گوید آن را نشنیدم و در امور دینی علم و تخصصی ندارد می‌تواند ادعا کند که جانشین پیامبر است؟

نماینده، ولی فقیه در استان گفت:: پیروی از ولایت ائمه اطهار تنها مسیری است که سعادت را برای جامعه مسلمین به همراه دارد.

امام‌جمعه یزد با تأکید مجدد بر لزوم وجود حکومتی اسلامی جهت اجرای دستورات دینی و الهی و اشاره به توصیه‌های قرآنی و روایاتی که در این راستا وجود دارد اظهار داشت: کسانی که امروز دین را از سیاست جدا می‌دانند پیام غدیر را درک نکرده‌اند و فهم اشتباهی از دین‌دارند.

آیت الله ناصری با اشاره به وقایع ۱۷ شهریور سال ۵۷ و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم توسط رژیم پهلوی افزود: این روز نمادی از فداکاری همه اقشار جامعه، ازجمله جوانان وزنان ایرانی است.

پس از پایان نماز جمعه نمازگزاران یزدی در یک راهپیمایی ضمن محکومیت کشتار بی‌رحمانه مسلمین میانمار توسط بودائیان و ارتش این کشور حمایت خود را از مسلمانان مظلوم این کشور اعلام کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 شهریور 96، کد مطلب: 6235626: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین