پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
فرماندار شهرستان رزن : قرار بود طبق وعده مدیران امور آب این پروژه مهم ملی در هفته دولت سال جاری به بهره‏‎برداری برسد که گویا این طرح برای افتتاح به هفته دولت نخواهد رسید.

شعار سال: فتحعلی حسینی اظهار کرد: برای افتتاح و کلنگ زنی بیش از 95 پروژه در رزن بیش از 30 میلیارد تومان برای این پروژهها هزینه شده است.

وی با تأکید بر افتتاح پروژه‌های تکمیل‌شده، ادامه داد: بیشتر این پروژه‌ها که به بهرهبرداری می‏رسند استانی هستند و هنوز پروژههای ملی و مهم شهرستان در جدول افتتاح قرار نگرفته است.

وی همچنین از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، یادواره شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه و همچنین بزرگداشت شهیدان دولت شهیدان رجایی و باهنر در این هفته خبر داد و افزود:نظر تعداد پروژهها بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به مخابرات است.

حسینی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی با 10.5 میلیارد تومان در زمینه حوزه راه و افتتاح مسکن مهر و اداره آب فاضلاب شهری با 7.5 میلیارد تومان در بخش بهرهبرداری از تصفیه‌خانه فاضلاب رزن بیشتر طرحها را به لحاظ ریالی به خود اختصاص داده‌اند.

وی هفته دولت را فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و دولتها را به مردم دانست و اضافه کرد: سال گذشته برای بیش از یکهزار و 500 نفر شغل پایدار ایجاد شده که بیمه تأمین اجتماعی شدهاند؛ .

وی تأکید کرد:در سه‌ماهه سال جاری نیز بیش از 280 نفر بیمه تأمین اجتماعی شدهاند

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 16 مرداد 95، کد مطلب: 848091: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین