پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۲۲۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدان طی ۵ ماهه نخست امسال شانه سازی شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، حمید پرورشی خرم با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان واژگونی خودروها است، اظهار داشت: به منظور ایمن سازی راه ها، عملیات شانه سازی در محورهای شریانی، فرعی و اصلی و راه های روستایی استان همدان انجام شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در ۵ ماهه نخست سال یادآور شد: در این مدت رگلاژ و تسطیح ۲ هزارو ۸۱۵ کیلومتر از راه‌های آسفالته توسط راهداران انجام شده است.

پرورشی خرم افزود: لکه‌گیری ۱۲۹ هزارو ۵۲۴ مترمربع از راه‌های آسفالته، ۳ هزار و ۸۸۴ کیلومتر پاک‌سازی سطح راه از نخاله و زباله و ۸۴ هزار و ۹۸۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات این اداره است.

وی اظهارداشت: همچنین در این مدت ۳ هزارو ۲۲ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، ۲۷ کیلومتر اصلاح قیر زدگی و ۳۹ هزار و ۳۳۱ مترمربع موج تراشی سطوح آسفالته انجام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 4396986 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین