پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تاکنون 21 زیرگذر در همدان احداث شده و دو زیرگذر نیز در حال اجراست .

شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تاکنون 21 زیرگذر در همدان احداث شده و دو زیرگذر نیز در حال اجراست .

پیش از ظهر امروز محمد رودباری در حاشیه آیین کلنگ‌زنی عملیات احداث تقاطع غیر همسطح زیرگذر سنگستان سرخ‌آباد در محور همدان ـ ملایر اظهار کرد: تاکنون 21 زیرگذر در همدان احداث شده و دو زیرگذر نیز در حال اجراست که زیرگذر سنگستان ـ سرخ‌آباد سومین زیرگذر است که امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرگذر سنگستان ـ سرخ‌آباد مهمترین زیرگذر است که قرار است احداث شود افزود: دهنه باکس این زیرگذر 7 متر است و عرض آن 7 متر و 30 سانت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: اعتبار این پروژه 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است که 2 میلیارد آن توسط اداره کل راهداری تامین اعتبار شده است و 50 میلیون توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه این راه از نقاط پرحادثه همدان از جاده ملایر به سمت همدان است خاطرنشان کرد: همه مشکلات ایمنی راه این منطقه با احداث این زیرگذر حل می‌شود و قرار است صرف 6 ماهه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رودباری با بیان اینکه راهداری زمستانی استان همدان پیشروترین راهداری کشور است تصریخ کرد: محورهای مواصلاتی همدان در برف اخیر باز بود و راهداری استان به کمک اتوبان زنجان ـ قزوین و تهران ـ ساوه در زمان بارش برف اخیر کمک‌رسانی کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ساخت زیرگذر یکی از ضروریات جاده ملایر است گفت: با پیگیری مسوولان استان منابع مالی این پروژه توسط وزارت راه تامین شده تا ورودی‌های همدان تا رویداد 2018 سامان یابد.

امیر خجسته افزود: این پروژه ظرف 6 ماهه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و قرار است تمام ورودی‌های همدان سامان یابد و بتواند در سطح بین‌المللی این استان بدرخشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 13961117000657، www.hamedan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همایون
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
تو بعضی جاده ها اینقدر وضعیت جاده ای بده که این امار بالای تلفات جاده ای اصلا عجیب و غریب نیس.انشاالله زود تر محور ملایر همدانم ایمن کنن تا مردم اسوده باشن
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
تو این چند سال نسبت به سال های پیش خیلی دارن بیشتر به همدان رسیدگی می کنن مخصوصا الان که بودجه گذاشتن برای گردشگری و توریستی کردن همدان
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
همدان یک شهر مهندسی سازه و از این نظر خیلی خوبه ولی در کنار این اقداماتی که داره صورت میگیره باید روی بحث حمل و نقل عمومی بیشتر کار بشه که جا برای پیشرفت خیلی داره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین