پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
استاندار قم با تاکید بر ضرورت توجه همه نهادها، دستگاه ها و آحاد جامعه به مقوله ورزش گفت: تلاش برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در حقیقت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

شعار سال: سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان در تالار امام جواد (ع) استانداری، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها بحث رونق تولید و صنعت نیست، بلکه در همه ابعاد زندگی صدق می کند و وفق دارد.

وی با بیان اینکه هر آنچه باعث بهینه شدن میزان مصرف، منابع و بالابردن بهره وری شود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: اگر سلامت جامعه بیشتر شود به تبع آن بهره وری نیز بیشتر است، از سویی دیگر هزینه های آن نیز شرایط معکوسی خواهد داشت، و کاهش پیدا می نماید.

وی همچنین با نگران کننده توصیف کردن آمار بیماری در این استان گفت: یک سوم از مردم قم دارای مشکلات گوناگون اعم از فشار خون، اضافه وزن و دیابت هستند که یکی از راهکارهای رفع این معضل تقویت فرهنگ ورزش است.

استاندار قم افزود: اهتمام مردم نسبت به امر ورزش و کوشش برای تشویق آنان در بر طرف نمودن آسیب های مختلف جسمانی، فرهنگی و اجتماعی خیلی کمک می کند، و هر اقدامی در این زمینه صورت گیرد، ارزشمند خواهد بود، و تبعات آن نیز در عرصه های مختلف جامعه بسیار موثر است.

دومین شورای ورزش همگانی قم با هدف تبیین برنامه های این استان در هفته تربیت بدنی و تجلیل از ورزشکاران و هیات های ورزشی برتر استان برگزار شد.

26 مهرماه تا دو آبان ماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده و ورزش، سلامت، امید و فرهنگ شعار امسال این هفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 82700922 ، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین