پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
استاندار قم گفت: جمعیت هلال‌احمر در همه عرصه‌ها با تمام وجود و توان به خدمت می‌پردازد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

شعار سال: استاندار قم گفت: جمعیت هلال‌احمر در همه عرصه‌ها با تمام وجود و توان به خدمت می‌پردازد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

«سیدمهدی صادقی» امروز در همایش شکرانه خدمت در تجلیل از امدادرسان‌های جمعیت هلال‌احمر قم در اربعین حسینی و زلزله‌زدگان غرب کشور، در سالن اجتماعات شهرداری، افزود: مجموعه کارآمد و تلاشگر هلال احمر در همه حوادث حضوری چشمگیر دارد و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی کمک‌ها و خدمات را در شرایط بحرانی به دست جامعه می‌رساند و خدماتی که اخیراً در راهپیمایی اربعین و زلزله غرب کشور داشتند گوشه‌ای از این تلاش‌ها می‌باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: در همه شرایط و موقعیت‌های بحرانی جمعیت هلال‌احمر حضوری فعال دارد و به امدادرسانی می‌پردازد.

وی گفت: مهم‌ترین علل موفقیت این نهاد مردمی انگیزه زیاد در خدمت به هم‌نوع است همه اعضای جمعیت هلال‌احمر با چنین نگرشی به خدمت می‌پردازند.

استاندار قم یادآور شد: هلال‌احمر توجه جدی به نیازها دارد و با موقعیت‌شناسی در جهت برطرف کردن بحران گام برمی دارد و با سرعت خدمات را در وضعیت بحرانی و حوادث ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: به‌ویژه جمعیت هلال‌احمر قم همواره آمادگی خود را در حوادث مختلف به اثبات رسانده و موجب افتخار و عزت این استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10 آذر 96، کدمطلب:96091004921، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
واقعا در شرایط بحرانی و خطرافرین جمعیت هلال احمر همیشه با تموم توان پشت ایرانی ها بوده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین