پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
صادقی گفت: اساس حرکت اربعین حسینی با حاکمیت اخلاقی و روابط معنوی مدیریت می‌شود، از این رو فعالیت‌ها و برنامه‌های این آیین نیز باید همراه با مفاهیم و ارزش‌های فرهنگ اسلامی باشد.

شعار سال: سید مهدی صادقی استاندار قم، امروز مراسم تقدیر از برترین موکب‌های اربعین که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و هیأت امنای مواکب اربعین در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، از تلاشهای بیوقفه موکبهای اعزامی به مراسم پیادهروی اربعین تقدیر و تشکر کرد.

صادقی با تأکید بر استفاده بیش از پیش از ظرفیتهای مراسم پیادهروی اربعین، اظهار داشت: باید برای میزبانی بهتر از زائرین اربعین برنامهریزی مناسب و جامعی داشته باشیم تا زائرین بتوانند از ظرفیتهای این مراسم معنوی نهایت بهرهگیری را داشته باشند.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را حرکت بزرگ فرهنگی و معرفتی در راستای گسترش فرهنگ حضرت امام حسین(ع) معرفی کرد و ابراز داشت: اساس حرکت اربعین حسینی با حاکمیت اخلاقی و روابط معنوی مدیریت میشود، از این رو فعالیتها و برنامههای این آیین نیز باید همراه با مفاهیم و ارزشهای فرهنگ اسلامی باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: غالب امکاناتی که در اربعین حسینی برای زائرین فراهم میشود، به واسطه محبت مردم به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) شکل میگیرد.

وی افزود: هر چند دولت نیز در برگزاری آیین اربعین مشارکت داشته است، اما هیچ گاه نمیتواند همچون مردم امکانات گستردهای در اختیار زائرین قرار دهد، به همین علت بخش اعظم این مراسم یا پشتوانه مردمی محقق شده است.

صادق تصریح کرد: راهپیمایی اربعین با حضور میلیونی مسلمانان از سراسر جهان برگزار میشود و موکبهای ایرانی به تنهایی قادر به تأمین نیازهای زائران نخواهند بود، به همین جهت باید تعامل و همبستگی میان موکبهای ایرانی و عراقی افزایش یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسا ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:۵۴۱۵۴۴، www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین