پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
بهرام سرمست استاندار قم گفت: ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی مشهور هستند اما عراقی‌ها در میزبانی از زائران اربعین حسینی حماسه متفاوتی را خلق کرده و به نمایش گذاشتند که ما باید از آن‌ها درس بگیریم و الگوبرداری کنیم.
شعار سال:استاندار قم گفت: ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی مشهور هستند اما عراقی‌ها در میزبانی از زائران اربعین حسینی حماسه متفاوتی را خلق کرده و به نمایش گذاشتند که ما باید از آن‌ها درس بگیریم و الگوبرداری کنیم.

 و به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، بهرام سرمست در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم در ایام اربعین مورد استقبال زائران داخلی و خارجی است، اظهار کرد: مسئولان و ادارات استان بر اساس تجربیات سال گذشته به آمادگی مطلوبی برای استقبال از زائران اربعین رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال خدمت به زائران اربعین باید با برنامه منسجم‌تری دنبال شود، عنوان کرد: ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی مشهور هستند اما عراقی‌ها در میزبانی از زائران اربعین حسینی حماسه متفاوتی را خلق کرده و به نمایش گذاشتند که ما باید از آن‌ها درس بگیریم و الگوبرداری کنیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بر اساس آسیب‌شناسی که انجام دادیم در حوزه اطلاع‌رسانی سال گذشته کاستی‌هایی داشتیم به همین علت امسال به این عرصه به صورت ویژه‌تر ورود کرده‌ایم و در این راستا باید از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: ما در ایام اربعین حسینی علاوه بر وظایف اداری بر عهده خود تکالیف دینی هم داریم به همین علت در این ایام باید با دل و جان حضور یافته و بر اساس همدلی و باورهای دینی کار را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

سرمست از فعالیت موکب‌داران در شهر مقدس قم یاد کرد و گفت: باید از این افراد تشکر کرده و بتوانیم روحیه فرهنگی آن‌ها را تقویت کنیم که در این راستا لازم است تا با انجام هماهنگی‌های بیشتر موانع فعالیت آن‌ها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه مباحث امنیتی در ایام اربعین باید ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: دستگاه‌ها توصیه‌های امنیتی را نباید مانع کار خود بدانند و به آن‌ها به شیوه مطلوب توجه کنند.

نماینده عالی دولت در استان قم بر لزوم مستندسازی اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: باید اربعین را در قالب‌های هنری به نمایش گذاشته و در سطح بین‌المللی منعکس کنیم تا از پیامدهای مثبت آن بیشتر بهره‌مند شویم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:3مهر 1398،کدخبر:98070302043،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین