پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
وزیر آموزش و پرورش گفت: شور و نشاط در مدارس نیازمند توجه به امکانات ورزشی و زنگ ورزش در مدارس است.
شعارسال: سید محمد بطحایی در چهارمین جلسه ستاد عالی فعالیت‌های ورزش دانش‌آموزی افزود: دانش آموزان در مدارس از شور و نشاط کافی برخوردار نیستند و توجه به تربیت بدنی و ورزش می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

وی با بیان این که برای توسعه ورزش همگانی امکانات زیادی نیاز نداریم گفت: مدیران مدارس باید به این باور برسند که این فقط توسعه ورزش و سلامت نیست، بلکه توسعه تمام موضوعات اجتماعی است.

بطحایی افزود: برنامه شاخص پذیر برای توسعه ورزش در مدارس نداریم و لازم است معاونت تربیت بدنی و سلامت برنامه‌ها را بازنویسی کنند تا سال تحصیلی جدید را با برنامه ریزی شروع کنیم.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: محدودیت‌ها و امکانات فدراسیون‌های ورزشی را می‌دانیم و باید هدف گذاری را در ابتدای سال تحصیلی داشته باشیم تا متوجه شویم تا پایان سال تحصیلی چه میزان از این برنامه‌ها محقق شده است.

بطحایی گفت: هیچ کشوری به توسعه یافتگی پایدار نخواهد رسید مگر اینکه به آموزش و پرورش توجه کند و اگر آموزش و پرورش عمومی به توسعه یافتگی نرسد با چالش مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از انقلاب نهادهای موازی کنار مدرسه ایجاد شده اند افزود: باید محور و کانون اصلی مدرسه باشد و وقتی مدرسه را ناخواسته به عنوان مرکزی فرعی در نظر گرفتیم، اهداف تعلیم و تربیت از آن چه که باید باشد فاصله می‌گیرد.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 21 شهریور96، کد مطلب: 1801375 ، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین