پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: امسال نخستین سالی است که 330 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و توزیع تجهیزات ورزشی اختصاص پیدا کرده است و این طرح در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می‌شود.

شعار سال: سیدمحمد بطحائی در آیین اعزام کاروان پویایی شادابی و سلامتی به سراسر کشور که به میزبانی استان البرز انجام شد، گفت: امیدواریم تمامی مناطق کشور از تجهیزات ورزشی، بهداشتی و آموزشی برخوردار باشند و ما آن را برایشان فراهم کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، گفت: نقش تربیت بدنی دانش آموزان با هدف تقویت نشاط و شادابی نسل آینده در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر آموزش‌و پرورش تقویت ورزش و سلامتی را یکی از عوامل مفید در ایجاد نشاط و پویایی جامعه دانست و اظهار کرد: به دلایل مختلف که مهمترین عامل کمبود امکانات و نبود شرایط ورزشی است موفق نشده ایم در حوزه ورزشی درخشان باشیم.

بطحائی اضافه کرد: امسال نخستین سالی است که 330 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و توزیع تجهیزات ورزشی اختصاص داده ایم و این طرح در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می شود.

به گفته وی باید به رشته های ورزشی بیش از پیش توجه شود و در این راستا 250 چمن ورزشی در راستای توسعه فضای ورزشی افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقاء فضای ورزشی مدارش استان البرز 850 میلیارد ریال اعتبار صرف مدارس کشور کرده‌ایم.

وزیر آموزش‌ و پرورش در پایان با بیان اینکه ارتقاء فضای ورزشی باید یک مطالبه عمومی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسئولان باید برای رسیدگی و ارتقاء فضای ورزشی تلاش کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 13970614000917، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خوبه. به ارتقا و رشد فضای ورزشی ما در حالی که خیلی از ورزشکارامون دارن از ایران میرن که دلار در بیارن کمک میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
س.ح75
امانات ورزشی در مدارس وضعیتشون خیلی جالب نیست
ای کاش مبالغ بیشتری صرف این موضوع میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین