پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۵۵۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۵
مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 300 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی 98 - 97 خریداری و در حال توزیع بین مدارس است.

شعارسال: محمد جعفری روز چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع وسایل ورزشی بین مدارس ایلام  گفت: با توجه به برنامه های دفتر تربیت بدنی این وزارتخانه یکی از شاخص هایی که به کیفیت بخشی درس تربیت بدنی کمک می کند، وجود تجهیزات ورزشی مدارس است.

وی ادامه داد: در این زمینه 300 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی مدارس خریداری و کار توزیع آنها در قالب کاروان وسایل ورزشی با شعار پویایی، شادابی و سلامتی از هفته گذشته در 32 استان کشور آغاز شده است.

به گفته مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش، این تجهیزات مطابق با کتاب راهنمای معلم درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی و متوسطه و همچنین فضایی است که در مدارس وجود دارد.

جعفری یادآور شد: سهم ایلام از این میزان تجهیزات ورزشی 10 میلیارد ریال است.

وی سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در کشور را 33 سانتی متر عنوان کرد و گفت: این سرانه برای هر دانش آموز ایلامی 24 سانتی متر است.

وی همچنین در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دبیرستان دخترانه ام ابیها شهر ایلام گفت: اکنون سه هزار سالن ورزشی دانش آموزی در کشور وجود دارد که از این تعداد 800 سالن نیمه تمام بوده و از محل اعتبار تملک دارایی ها در حال تکمیل هستند.

93 هزار و 500 دانش آموز ایلامی مهرماه امسال سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر: 83031365، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین