پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی مدارس ناحیه ۲ سنندج با حضور مسئولان و مدیران مدارس ناحیه ۲ سنندج و پیشکسوتان ورزشی، و ۳۶۰۰ نفر از دانش آموزان در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شد.

شعار سال: مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج امروز سه شنبه (۱۵ اسفند) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:در این مراسم با حضور تیم‌های برتر مسابقات ورزشی مدارس ناحیه ۲ سنندج در ۱۰ رشته که شامل بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون، پینگ پنگ، شطرنج، شنا، فوتبال و دومیدانی در بخش دختران و پسران تجلیل به عمل آمد.

محمد سعید کنعانی افزود: برای سومین سال است که به صورت متمرکز و با اجرای برنامه‌های ورزشی شاد و مفرح این مراسم با حضور دانش آموزان، مدیران مدارس، دبیران تربیت بدنی و والدین دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این گونه مسابقات را ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در میان دانش آموزان برای حضور و شرکت مستمر در فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این مراسم تقدیر از زحمات و تلاش‌های دبیران تربیت بدنی و همچنین حمایت‌های مدیران مدارس و همکاری آن‌ها با تربیت بدنی ناحیه ۲ سنندج است.

وی گفت: برگزاری چنین مراسمی باعث می‌شود، مدیران مدارس و والدین دانش آموزان به خوبی این را درک کنند که ورزش مدارس نزد آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: هر دانش آموزی که وارد عرصه ورزش می‌شود، بدون شک در مقاطع مختلف تحصیلی نیز رشد خواهد کرد.

آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم اکنون دارای ۳۰۳ مدرسه است که در آن ۲ هزار و ۷۱۳ معلم و ۲۹ هزار و ۹۴۰ دانش آموز مشغول به فعالیت هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شوان ، تاریخ انتشار 15اسفند 96، کدمطلب: 3842 ، www.showan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
چقدر خوبه که در زمینه های پرورشی دانش اموزان به ورزش هم اهمیت به سزایی بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
ای کاش که به جز زمینه اموزشی در مدارس به زمینه های پرورشی مثل ورزش هم اهمیت داده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین