پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: طی هشت سال گذشته زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته و پنج هزار خانه ورزش روستایی احداث شده است.
شعار سال: مسعود سلطانی‌فر بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان ۱۲ پروژه ورزشی شهرستان طبس با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه افزایش سرانه‌های ورزشی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کشور از ۷۰۰ مورد به پنج هزار خانه رسیده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در خراسان جنوبی اظهار کرد: طی آینده‌ای نزدیک ۷۰ هزار متر مربع فضای جدید در استان ایجاد می‌شود.
 
عوارض تحریم‌ها رو به پایان است

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در مجموع طی هشت سال گذشته زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته است.

سلطانی فر با بیان اینکه در سال جاری شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم بود، گفت: پایان تحریم‌های ظالمانه آمریکا، کاهش مشکلات معیشتی مردم و حرکت به سمت وضعیت باثبات اقتصادی از جمله این اتفاقات است.

وی با بیان اینکه آثار و عوارض تحریم‌ها رو به پایان است، اظهار کرد: امید است با مراقبت و همکاری مردم و با آغاز مرحله واکسیناسیون گسترده عمومی، پایان شیوع کرونا را داشته باشیم.

سلطانی فر با اشاره انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب استحکام بیش از پیش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۱۷۹۲۳۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
نميدونم چرا اين تعداد خانه ورزش در ايران براي مردم مشهود نيست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین