پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در دوره جدید فدراسیون، امید داریم با همفکری و خرد جمعی و همچنین با استفاده از ظرفیت هیات‌های شهرستانی و بکارگیری همه اندوخته‌ها و تجارب، شاهد یک فصل جدید و پویا در حوزه ورزش روستایی، عشایری، سنتی و بازی‌های بومی محلی باشیم.
شعار سال: دکتر سید عبدالحمید احمدی در نشست روسای مناطق شش گانه فدراسیون گفت: با ترسیم یک نقشه راه، قطعا شرایط فدراسیون دگرگون می‌شود و امروز خوشحالیم که این اتفاق در حال رخداد است و همین طرح منطقه بندی کشور و مشخص کردن رییس مناطق یعنی اینکه فدراسیون دارای برنامه و هدف است.

او افزود: بایستی با یک برنامه عملیاتی چهارساله و هدف گذاری شده عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و این نیاز به استفاده حداکثری از ظرفیت حداقلی موجود دارد. نیرو‌های انسانی حاضر در این مجموعه بایستی برای رشد و تعالی سازمان خود چندین برابر فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سال ۱۴۰۰ می‌تواند نقطه مناسبی برای شروع فصلی جدید برای برنامه‌های فدراسیون باشد. از این رو توصیه می‌شود فدراسیون با سایر ارگان‌ها و دستگا‌ها در کشور تعامل داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرد.
 
نقشه راه برای هزینه کردن در ورزش مشخص است

دکتر احمدی در خصوص تخصیص اعتبارات به فدراسیون نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات بر اساس تفاهم نامه‌ای که با ادارات کل خواهیم داشت، اختصاص خواهد یافت و نقشه راه برای هزینه کردن مشخص است.

او عنوان کرد: در بحث توسعه ورزش روستایی گام‌های خوبی برداشته شده و در امر زیرساخت‌ها و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و باید با یک دستور العمل بر اساس آن چیزی که نیاز واقعی خانه‌های ورزش روستایی است ابلاغ شود و همه انتظاراتی که از ایجاد این خانه‌های ورزش داریم در این ابلاغیه گنجانده شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون باید در حوزه بین المللی برنامه منسجمی داشته باشد چرا که هر استان در کشور این ظرفیت را دارد که میزبان یک رویداد بین المللی باشد و این امر باعث تبادل فرهنگ خواهد گردید. ضمن اینکه ناگفته نماند تقویت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی جزو اولویت‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۶۱۸۳۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
توسعه ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین