پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
شعارسال: عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر سلیمی و کریمی نمایندگان مردم محلات و اراک در مجلس شورای اسلامی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان در استان مرکزی و همچنین تذکر این نمایندگان به وزیر علوم در خصوص توضیح علت ورود به تغییرات اساسنامه دانشگاه پیام نور

- تذکر محمدعلی پورمختار و محمد کاظمی نمایندگان کبودرآهنگ و بهار و ملایر در مجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظارت بر سازمان اوقاف و امور خیریه و رسیدگی به میزان درآمدها و نحوه مدیریت این سازمان که موجب نارضایتی عمومی شده است.

- تذکر پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس به وزرای بهداشت و درمان و علوم در خصوص نتیجه رسیدگی به تحصن دانشجویان ساکن در خوابگاه دخترانه حضرت معصومه(س) در اهواز به دلیل عدم وجود سیستم خنک کننده در این خوابگاه.

- تذکر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلمی به رییس جمهور درباره نحوه برخورد سازمان استاندارد با ایثارگران.

- تذکر ناهید تاج‌الدین، نماینده اصفهان و سهیلا جلودارزده، نماینده تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تسریع در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی.

- تذکر علی اسماعیلی، نماینده نور و محمودآباد به رییس جمهور درباره جلوگیری از پروژه گازرسانی به روستاهای جنگلی شهرستان نور و تذکر به وزیر ورزش درباره توقف چندین ساله احداث ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در نور.

- تذکر حشمت‌اله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس جمهور درباره مداخله غیرکارشناسی در تخصیص آب‌های مرزی و تضییع حقوق مردم کرمانشاه.

- تذکر محمد دامادی، نماینده ساری و محمد فیضی نماینده مجلس به وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تأخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان.

- تذکر شهاب نادری، نماینده اورامانات به وزیر جهاد کشاورزی در مورد عدم پرداخت به موقع پول کشاورزان و انتقال بهینه از زمین‌های کشاورزی.

- تذکر محمدرضا امیرحسن‌خانی، نماینده فردوس به وزیر راه و شهرسازی درباره تأکید بر حفظ تشکیلات راه و شهرسازی در طبس.

- تذکر سیدعلی ادیانی، نماینده قائمشهر در مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تدوین آیین‌نامه اجرایی تعیین شاخص‌های آموزش و پرورش و تعیین محتوا و نظارت بر مهد کودک‌ها و همچنین لزوم تدوین آیین‌نامه مدارس و مراکز غیردولتی.

- تذکر علیجانی، زمانی، سیده فاطمه ذوالقدر، پروانه مافی، الیاس حضرتی، غلامرضا حیدری، محمدعلی وکیلی، قاسم احمدی لاشکی، فرهاد تجری، محمدرضابادامچی، ابوالفضل سروش، محمدجواد فتحی، علی مطهری، محمدرضا نجفی و طیبه سیاوشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش درباره نگرانی و نارضایتی حق‌التدریسی‌ها و معلمان رسمی در ساعات غیرموظف بابت عدم پرداخت حق‌الزحمه.

- تذکر جلال محمودزاده، نماینده محمودآباد به وزیر جهاد کشاورزی درباره دلیل عدم پرداخت به موقع خرید تضمینی گندم به کشاورزان آذربایجان غربی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 25 تیر 1396، کدخبر: 340762، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین