پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: کارگاه‌های خوزستان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی قطعی تا پایان سال گذشته به تأمین اجتماعی دارند.

شعار سال: محمود یارعلی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در کل کشور ۴۲ میلیون نفر یعنی ۵۴ درصد جامعه را تحت پوشش دارد. در خوزستان نیز از جمعیت 4/6 میلیون نفر نیز حدود ۶۰ درصد جامعه را تحت پوشش دارد. شهرهای ماهشهر و بندرامام نزدیک به ۹۰ درصد جامعه تحت پوشش و در باغملک و لالی زیر ۲۰ درصد تحت پوشش هستند.

وی افزود: طبق استاندارد جهانی برای تاب آوری صندوق بیمه‌گر باید شش نفر بیمه پرداخت و شش نفر نیز مستمری دریافت کند؛ در خوزستان این ضریب 4/68 و در برخی شهرهای استان نیز ضریب حتی به دو هم رسیده است.

یارعلی زاده بیان کرد: کارگاه‌های خوزستان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی قطعی تا پایان سال گذشته به تأمین اجتماعی دارند که ۱۴۴ میلیارد تومان مربوط به ادارات دولتی، ۱۷۵ میلیارد تومان شهرداری‌ها و ۴۵۰ میلیارد تومان هم متعلق به دو شرکت است. در استان ماهانه ۶۵۲ نفر بیکار می‌شوند و میانگین حقوقی مستمری این بیکاران یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: در سال گذشته گردش مالی ۵۶۳ میلیارد تومانی در ماه داشتیم ولی تراز مالی مثبت آن تنها دو درصد است. ۹۶ درصد مصارف تأمین اجتماعی در خوزستان مربوط به تعهدات قانونی هست.

یارعلی زاده افزود: در خوزستان به دنبال تمرکززدایی از خدمت به مراجعان در مراکز بیمه‌ای هستیم و تلاش می‌شود تا بدون ازدحام خدمات را از تأمین اجتماعی دریافت کنند. شعبه هفت اهواز، دو دزفول، شعبه اقماری حمیدیه افتتاح‌شده و به دنبال افتتاح شعبه هشت اهواز هستیم. مجوز ۱۰ کارگزاری رسمی از سازمان گرفتیم چون سال گذشته در این زمینه برخورداری کمتری نسبت به سایر استان‌ها داشتیم. هفت کارگزاری راه‌اندازی شده و سه مورد دیگر هم در حال راه‌اندازی است؛ برای سال آینده نیز به دنبال اخذ پنج مجوز جدید هستیم.

وی با اشاره به اینکه اتوماسیون اداری در همه شبکه‌های استان راه افتاده است، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خدماتی درخور شأن و منزلت هم استانی‌ها ارائه دهیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036117:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین