پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد از درخواست چهار هزار کارگاه برای برخورداری از بخشودگی جرایم خبر داد و گفت: بیش از سه هزار کارگاه در یزد مشمول بخشودگی جرایم تامین اجتماعی شدند.

شعار سال: محمد صابری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با اشاره به دستاوردهای اداره کل تأمین اجتماعی استان، اظهار داشت:‌ استان یزد به لحاظ افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی واگذاری بخشی از فعالیت‌های اجرایی به بخش خصوصی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار اداره‌کل تأمین اجتماعی استان یزد دانست و بیان کرد: در سال گذشته دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین تأمین اجتماعی در چهار مرحله ویژه کارفرمایان از صنوف مختلف در استان یزد برگزار شده است.

صابری برگزاری کلاس‌های آموزشی دیابت و تغذیه سالم به منظور تأمین سلامت جسمی و روانی پرسنل را از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره کل دانست و افزود: در چند سال گذشته اقدامات قابل قبولی در حوزه‌های مختلف اداره کل تأمین اجتماعی استان یزد انجام شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ قانون بخشودگی جرائم در سال گذشته،‌ گفت: در راستای ابلاغ این قانون در استان یزد چهار هزار و 54 کارگاه درخواست بخشودگی جرائم دادند که سه هزار 66 کارگاه شرایط بخشودگی را داشتند.

وی با بیان این که بخشی از جریمه کارگاه‌های دارای شرایط بخشیده و مابقی قسط‌بندی شدند، افزود: مبلغ کل کارگاه‌هایی که در استان یزد درخواست بخشودگی جرائم را داشتند، 33 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

صابری با بیان این که در حال حاضر اطلاعات 189 هزار بیمه شده اجباری در کارگاه‌های استان یزد ثبت شده است، تصریح کرد:‌ این تعداد در بیش از 22 هزار کارگاه ثبت شده استان مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سایر بیمه‌شدگان استان یزد نظیر بیمه بیکاری، مشاغل آزاد، رانندگان و هنرمندان، 79 هزار نفر هستند، خاطرنشان کرد: 268 هزار نفر آمار کل بیمه‌شدگان اجباری استان یزد است که با افراد خانواده، 712 هزار و 500 نفر تحت پوشش بخش اشتغال سازمان تأمین اجتماعی استان یزد هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد افزود: در استان یزد 39 هزار و 600 نفر بازنشسته، سه هزار نفر از کار افتاده و 12 هزار و 700 نفر زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره کل هستند.

این مقام مسئول با بیان این که در مجموع 55 هزار و 300 هزار نفر در سطح استان یزد از سازمان تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند، گفت: مجموعاً از جمعیت یک میلیون 50 هزار نفری استان یزد، حدود 841 هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی بوده و در حال دریافت خدمات مختلف از اداره کل هستند.

وی با اشاره به جایگاه برتر استان یزد در بحث پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی، گفت: ضریب پوشش تأمین اجتماعی در کشور 77 درصد است و اولین سه هزار و 300 نفر در استان یزد تا پایان اسفند ماه بیمه بیکاری دریافت کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459916:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین