پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام از بخشودگی جرائم 430 کارگاه به منظور حمایت از تولید و اشتغال در ایلام خبر داد.

شعار سال: سهیلا ملکشاهی امروز اظهار داشت: 12 هزار و 700 نفر از کارگران ساختمانی به صورت کمکْ دولت بیمه می‌شوند، به این صورت که 20 درصد مربوط به حق کارفرما توسط دولت پرداخت می شود و هفت درصد را نیز کارگران خود پرداخت می‌کنند.

وی افزود: 500 نفر دیگر از کارگران ساختمانی نیز در حال اقدام و بررسی به منظور قرار گرفتن تحت پوشش بیمه‌ای هستند و برای 500 نفر از کسانی که دارای کارت مهارت فنی هستند و در ساخت، تجدید بنا یا تخریب ساختمان فعالیت دارند نیز مجوز صادر شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: حدود پنج هزار و 100 نفر از بافندگان قالی، هفت هزار و 400 نفر از رانندگان و دو هزار و 183 کارگاه نیز جزو بیمه شدگان خاص هستند.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از کارفرمایان و طبق دستور و منویات مقام معظم رهبری،در بحث بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب به منظور حمایت از تولید و اشتغال، نزدیک به 430 کارگاه بررسی و مورد بخشودگی قرار گرفتند که تا این مرحله حدود دو میلیاردتومان از جرائم آنها بخشوده شده است.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده و همچنین به منظور افزایش رضایت مندی مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی، اقدام به انجام خدمات الکترونیکی کردیم؛ به همین سبب بسیاری از هزینه‌ها حذف شده و خدمات رسانی نیز آسان گشته است.

این مسئول اظهار داشت: اعلام سوابق بیمه شدگان، صدور پرداخت فیش‌های حق بیمه کارگاه‌ها، مشاغل آزاد و اختیاری، ارائه فیش حقوقی و احکام مستمری بگیران و ابلاغ اوراق مطالباتی از جمله خدماتی هستند که به صورت الکترونیکی قابل انجام هستند؛ که در حال حاضر در استان، امور حدود 73 درصد کارگاه‌ها و 56 درصد ابلاغ اوراق مطالباتی به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان ایلام)، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کد مطلب: 13960431001587:www.ilam.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین