پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس، گفت: با توافق تعدادی از نمایندگان با وزیر کار و معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا ۶۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت در بودجه ۹۷ پرداخت شود.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، گفت: در جلسه‌ای که امروز صبح با حضور سه نفر از نمایندگان (بنده، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین و مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود) و همچنین رئیس سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد موضوع مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بنا شد تا 60 میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت در بودجه 97 پرداخت شود و تامین این اعتبارات بنا شد تا از شش منبع درآمدی این اعتبارات پرداخت شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا از درآمدهای حاصل از فروش خوراک پتروشیمی‌ها و همچنین میادین انرژی که در اختیار دولت است اعتبارات مربوط به این موضوع پرداخت شود.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بنا شد تا دارایی‌هایی که جز انحصارات دولت است و بناست تا واگذار شود و همچنین سهام دولت در شرکت‌های مختلف این اعتبارات تامین شود و دیگر اینکه زمین‌هایی در منطقه مکران برای سرمایه‌گذاری در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 5 دی 96، کد مطلب: 362759: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین