پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از نقش نفوذیهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در افزایش قیمت دلار و دلار پنچ هزار و 700 تومانی خبر داد و افزود: سیف حتی یک روز هم نباید در بانک مرکزی بماند.

شعارسال: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از نقش نفوذیهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در افزایش قیمت دلار و دلار پنچ هزار و 700 تومانی خبر داد و افزود: سیف حتی یک روز هم نباید در بانک مرکزی بماند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز از دست های پشت پرده در افزایش قیمت دلار و رسیدن قیمت آن به پنچ هزار و 700 تومان خبر داد و گفت: به نظر می رسد این افزایش قیمت دلار برای تحت فشار گذاشتن مردم در راستای برجام 2 و سه باشد.

وی افزود: برخی می خواهند عرصه بر مردم چنان تنگ شود تا به مذاکره با آمریکا در خصوص مسائل منطقه ای و مسائل دفاعی موشکی رضایت دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس موضوعات دفاعی و موشکی را ناموس کشور توصیف کرد و افزود: این مسائل به هیچ وجه قابل مذاکره نیستند و ملت ایران چنین اجازه ای به هیچ کس نمی دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران در سال گذشته گفت: چند ماه قبل از سفر وی نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور نوشت و شروط سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران را مذاکرات در همین زمینه ها عنوان کرد.

وی گفت: برخی به خیال خام خود فکر می کنند که با اینگونه فشارها می توانند مردم ایران را تسلیم کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نمی خواهد به صراحت موضوعی را به کسی نسبت دهد، گفت: ولی این افزایش قیمت دلار بی ارتباط با وارد آوردن فشار به ایران هم نیست. چه بسا نقش نفوذیها در سطح تصمیم سازان و تصمیم گیران داخلی هم در این زمینه بی تاثیر نباشد و ممکن است آقایان یک سناریوی طراحی کرده باشند تا کشور را با چنین شرایطی روبرو کنند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در این زمینه پاسخگوی مجلس باشد، افزود: اینکه دلار به یکباره افزایش قیمت شدید پیدا کرده، نشان می دهد سیف رئیس کل بانک مرکزی حتی یک روز هم نباید در سمتش باقی بماند و سریعا باید برکنار شود.

قیمت دلار دیروز یکشنبه به پنچ هزار و 700 تومان هم رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت افکارنیوز، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 730849، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
سیف تموم مشکلات رو گردن عوامل خارجی میدونه و هیچ چی ر خودش گردن نمی گیره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
این بحث اعمال فقط یک نفر نیست هر کسی که در تیم اقتصادی کشور داره کار میکنه مقصره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین