پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش یکی از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را شناسایی استعدادهای دانش آموزان دانست.
شعار سال:سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دخترانه حجاب سقز با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در آیین افتتاحییه این جشنواره ضمن تشکر از زحمات سایر ادارات و ارگان ها و اصحاب رسانه، هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

محمد برومند در ادامه اظهار داشت: این المپیاد بهانه ای است تا ضمن شناسایی استعدادهای دانش آموزان فضای نشاط و شادی هم در مدارس بیشتر شود.

برومند افزود: مشارکت و مدرسه‌محور بودن، توام با گسترش اخلاق ورزشی و اسلامی از اهداف این برنامه است.

وی به بحث استعداد یابی دانش آموزان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این امر در دو بخش دختران و پسران با همکاری اولیاء و مربیان پیگیری می‌شود و خود دانش‌آموزان در مدرسه با سازمان‌دهی و برگزاری این مسابقات فعالیت خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد می توانند بر اساس توانایی هایشان به مرحله منطقه ای، شهرستانی، استانی و در نهایت کشوری راه پیدا کنند.

برومند در پایان اذعان داشت: آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین سعی کرده تا برنامه ها و فعالیت های خود را در عرصه تربیت بدنی و سلامت هماهنگ و همسو با اهداف این سند تنظیم کند.

در این مراسم دانش آموزان با رژه رفتن و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و همچنین اجرای حرکات نمایشی و سرود المپیک، المپیاد ورزشی را در سقز اغاز کردند.






با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی نوای آبیدر، تاریخ انتشار: 2 آبان 1395، کد مطلب: 4235، http://navayeabidar.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
ما تعریف از استعداد یابی نداریم چه برسد که بخواهیم عمل هم بکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین