پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: یازدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور طی روزهای ۹ تا ۱۵ مهرماه سال¬جاری با حضور تیم‌های عملیاتی و ورزشی از سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری¬ها به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
شعارسال: وی تصریح کرد: تیم های حاضر در این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی، عملیاتی و امداد، مطابق قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش آتش نشانان و امدادگران به رقابت خواهند پرداخت.

شهردار تبریز با تاکید بر حفظ آمادگی مداوم آتش‌نشانان اظهار داشت: همگام با توسعه زیرساخت‌های ایمنی شهری و تامین تجهیزات آتش‌نشانی، باید ارتقای توانمندی‌های عمومی با محوریت آمادگی و نشاط جسمانی، مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تبریز تقویت مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان و امدادگران کشور، تبادل اطلاعات و انتقال تجارب بین آتشنشانان همچنین تاثیر مثبت این رقابتها در ایفای نقش حرفهای جامعه آتشنشانان را از اهداف مهم المپیاد خواند.

دکتر نجفی با اشاره به پیشینه این المپیاد یادآور شد: مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور از سال ۱۳۷۸ توسط سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برنامهریزی و با تشکیل کارگروه آمادگی جسمانی و ورزش آتشنشانان کشور مسابقات و برنامههای مختلف ورزشی و مهارتی در سطح سازمان های آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور برگزار میشود.

وی اظهار امیداواری کرد با تداوم اجرای اینگونه برنامه ها روز به روز بر دانش عملیاتی آتش‌نشانان در زمینه های عملیات امداد و نجات افزوده شده و گامی موثر در جهت ارایه خدمات مناسب به شهروندان برداشته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آذرقلم، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 51121 ، www.azargalam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین