پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
ماجرا از این قرار است که مسئولان تربیت بدنی دانشگاه جندی شاپور اهواز در المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور که مردادماه امسال در اصفهان برگزار شد فرد دیگری را با نام جعلی به همراه تیم دو و میدانی راهی مسابقات کرده اند!
شعارسال: سرانجام پس از ماه ها بررسی تخلف ورزشی صورت گرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز محرز شد و احکام متخلفین صادر گردید.

براساس احکام صادره "مربی تیم محکوم به اخراج و سرپرست به اداره ی تخلفات اداری جهت برخورد قانونی معرفی شد”.

اما ماجرای این تخلف چه بود؟

قصه از این قرار است که مسئولان تربیت بدنی دانشگاه جندی شاپور اهواز در المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور که مردادماه امسال در اصفهان برگزار شد فرد دیگری را با نام جعلی به همراه تیم دو و میدانی راهی مسابقات کرده اند که با پیگیری های بعمل آمده و شکایت عضو اصلی تیم دو و میدانی و ورود شورای صنفی به ماجرا، طبق گزارش معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیر تربیت بدنی این تخلف محرز شد.

در این راستا شورای صنفی دانشگاه از مسئولین خواست درایت بیشتری از خود نشان دهند تا عده ای با اعمال عجولانه ی خود و گرفتن ماهی از آب گل آلود موجب تخریب چهرۀ دانشگاه علوم پزشکی اهواز نشوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری موج چهارم، تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395، کدخبر: 34171، www.moje4news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین