پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: هشت رشته ورزش عمومی و دو رشته بومی محلی در نخستین المپیاد ورزشی استان لرستان اجرا می‌شود.

شعار سال: سید علی کریمی صبح امروز در مراسم افتتاح اولین المپیاد سراسری ورزش همگانی استان اظهار داشت: نخستین المپیاد ورزشی، امروز در سراسر استان لرستان استارت خورد که هشت رشته ورزش عمومی و دو رشته بومی محلی اجرا می‌شود.

وی افزود: امیدواریم در خروجی این المپیاد بتوانیم فضایی را برای ورزشکاران استان در راستای همگانی بودن و قهرمانی ایجاد کنیم تا ظرفیت‌های ورزش لرستان را به منصه ظهور برسانیم.

بر اساس این گزارش در این المپیاد ورزشی همگانی ورزشکاران که به مدت دو روز برگزار می شود ، در رشته های طناب زنی، طناب کشی، دارت، داژبال(وسطی) روپایی، پنالتی هدفمند، شوت بسکتبال، مچ اندازی، والیبال سه نفره، دال پلان و بازی های بومی محلی با حریفان به رقابت می پردازند.

این المپیاد از چهاردهم الی ۲۲بهمن ماه برگزار می شود و پیش بینی می شود برای شرکت در این المپیاد ۲۰هزار ورزشکار دختر و پسر ثبت نام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 14 بهمن 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین