پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
استاندار خراسان رضوی بیان داشت : زمینه برگزاری المپیادها و جشنواره‌های ورزشی در خراسان رضوی فراهم می‌شود.

شعار سال: علیرضا رشیدیان ظهر امروز در در گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد اظهار داشت: خراسان‌رضوی جمعیت جوان زیاد و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در خراسان‌رضوی به بیش از 500 هزار نفر افزایش پیدا کرده و در ورزش قهرمانی نیز بیش از 66 درصد در خراسان‌رضوی رشد داشته‌ایم.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: جوانان در هر حوزه‌ای برای کشور اهمیت داشته و باید توجه کنیم که اگر از جوانان استفاده نشود در سال‌های آتی با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو خواهیم شد و این فرصت باید جدی گرفته شود و تمامی دستگاه‌ها باید خود را در این حیطه مسئول بدانند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: انتظار از وزارتخانه ورزش و جوانان فراتر از فعالیت‌های بدنی و این وزارتخانه در جایگاهی قرار گرفته که در ارتقای سلامت روحی و روانی جوانان و تقویت انسجام ملی می‌تواند نقش آفرینی برجسته داشته باشد.

وی بیان کرد: حرکت خوبی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور شده آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها در مشهد و خراسان‌رضوی زمینه را برای برگزاری جشنواره‌ها و المپیادها فراهم کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:1563175، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین