پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
استاندار خراسان رضوی پنجشنبه شب با خانواده شهید جاویدالاثر محمد جواد شیری سرشوری در مشهد دیدار کرد.

شعارسال: همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس، علیرضا رشیدیان با حضور در منزل این شهید بزرگوار با تجلیل از مقام شامخ شهدا بویژه شهید شیری سرشوری و یادآوری تشییع شورآفرین پیکر شهید محسن حججی در کشور گفت: استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ما مرهون خون شهداست و اگر امروز در برابر دشمنان کشور قد برافراشته ایم به خاطر ایثار و فداکاری شهداست.

وی شهدا و خانواده شهدا را چشم و چراغ کشور خواند و افزود: همه مسئولان را به دیدار با خانواده شهدا توصیه می کنم تا از آنان به عنوان اسوه های ایمان، درس صبر و استقامت بیاموزند.

استاندار خراسان رضوی فرزند این خانواده را از شاگردان موفق عاشورا دانست و اظهار کرد: همه باید پاسدار راه و منش شهدا در جامعه باشیم و به تکلیف خود در برابر شهدا و خانواده آنان عمل کنیم.

شهید جاویدالاثر محمد جواد شیری سرشوری در سن 17 سالگی در عملیات رمضان و حین خنثی سازی میدان مین در یکم مرداد سال 61 به شهادت رسید.

پیکر این شهید بزرگوار هنوز به کشور بازنگشته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 82680548: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین