پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
چهارمین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص خوزستان با قهرمانی تیم اندیمشک به پایان رسید.

شعار سال: نایب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهار کرد: این رقابت ها از 19 اسفندماه به مدت دو روز در رامهرمز برگزار شد.

وی عنوان کرد: چهارمین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص استان با حضور 110 ورزشکار از شهرستان های رامهرمز، اهواز، شادگان، مسجدسلیمان، لالی، بهبهان، دزفول، اندیمشک، ماهشهر، باغملک و شوش برگزار شد.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: این دوره از مسابقات در چهار رشته، تنیس‌روی‌میز، دارت، تیراندازی و شطرنج به انجام رسید.

‌وی افزود: در پایان نیز تیم اندیمشک به مقام قهرمانی رسید، اهواز مقام دوم را به دست آورد و تیم های رامهرمز و شادگان به صورت مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

‌فتاحی گفت: مراسم اختتامیه نیز با حضور رییس هیات استان، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار، شهردار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز برگزار و به نفرات برتر مدال، حکم و جوایز نقدی اهدا شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 21 اسفند 95، کد مطلب: 129071: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین