پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه شیوه نامه اجرای سند" انسداد مبادی بی‌سوادی" در البرز تبیین می‌شود، گفت: بررسی وضع موجود و جذب کودکان لازم‌التعلیم دوره آموزش ابتدایی در البرز انجام می‌شود.

شعار سال : خسرو ساکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش البرز مقرر شد زمینی به مساحت 8 هکتار برای احداث دانشگاه فرهنگیان از طریق اداره راه اختصاص داده شود، اظهار داشت: طبق مصوبه گذشته شهریه دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی جدید 20 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بررسی وضع موجود و جذب کودکان لازم‌التعلیم دوره آموزش ابتدایی و تبیین شیوه نامه اجرای سند انسداد مبادی بی‌سوادی از دیگر اقدامات حائز اهمیتی است که باید مود توجه قرار گیرد، اظهار داشت: نرخ جذب دانش‌آموزان 6 ساله 2 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

ساکی با بیان اینکه طبق درخواست اداره‌کل امور اتباع خارجی استانداری البرز در برخی اوقات این شهریه‌ها تقسیط یا تخفیف داده شده است، افزود: طی هفته‌های گذشته شاهد برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان البرز بودیم که امید است برگزاری چنین برنامه‌هایی با مساعدت همگانی سایر دستگاه‌ها در استان تداوم داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، پروژه مهر به صورت کشوری در سراسر کشور از جمله استاان البرز با کارگروه‌هایی تحت عنوان ساماندهی نیروی انسانی، تبلیغ، تامین و تجهیز مدارس و ارزیابی مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه و طبق ارزیابی به عمل آمده تیم بازرسی وزارت آموزش و پروش استان البرز در اجرای این طرح رتبه عالی را از آن خود ساخته است، تصریح کرد: این استان از 100 درصد مجموع امتیاز 92.32 درصد را کسب کرده است از این رو تقدیرنامه‌ای برای ریاست شورای آموزش و پروش استان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه بحث و بررسی در رابطه با حکم خلع ید شرکت آبادگر جهان در رابطه با املاک مدرسه شهید شرافت و حضرت فاطمه(س) همچنین انبارهای این اداره‌کل باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: درصدد هستیم زمین معوضی به منظور حفظ این دو مدرسه به شرکت داده شود تا این دو فضای آموزشی همچنان به قوت خود باقی بماند.

ساکی گفت: در نظر داریم 3 هزار متر زمین معوض در محدوه جهانشهر به این شرکت داده شود که این مهم همکاری و مساعد ارگان‌های مربوطه نظیر شهرداری را می‌طلبد.

مدیرکل آموزش و پروش البرز افزود: درخواست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در رابطه با استفاده فضاهای تبلیغاتی به منظور اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 9 آذر 1394 کد مطلب : 931153 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین