پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۷۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴
معاون آموزش و پرورش لرستان از فعالیت ۸ مرکز «پیکر سنجی و حرکات اصلاحی» آموزش و پرورش در این استان خبر داد.

شعارسال: فرید بهرامی ظهر سه شنبه در شورای سلامت لرستان در سخنانی با اشاره به استعداد یابی ورزشی در مدارس استان، اظهار داشت: در این راستا ارتباط کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی علوم پزشکی با آموزش و پرورش باید بیشتر از گذشته شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در لرستان، گفت: طرح «حیات پویا» نیز از سوی آموزش و پرورش در مدارس استان اجرا می شود.

معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به بحث استعداد یابی در سطح مدارس استان، بیان داشت: این اقدام تحت عنوان «کانون های پیکر سنجی» یا «کانون های حرکات اصلاحی» در سطح استان انجام می شود.

بهرامی، تصریح کرد: در حال حاضر هشت مرکز «کانون پیکر سنجی» یا «حرکات اصلاحی» در شهرستان های لرستان فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت یک مرکز تخصصی و پیشرفته دیگر با بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات در استان، عنوان کرد: حدود سه هزار و ۴۴ دانش آموز پسر و چهار هزار و ۸۱ دانش آموز دختر در هشت مرکز یاد شده استعداد یابی شده اند.

معاون آموزش و پرورش لرستان از همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان و همچنین مراکز ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی با آموزش و پرورش خبر داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16مرداد1397، کدخبر: 4368661: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین