پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با ایجاد پایگاه قهرمانی در البرز استعدادیابی ورزشی دراین استان شکل علمی وضابطه مند به خود گرفته است.

شعار سال : رضا گل محمدی اظهار کرد: تا پیش از این فرایند استعدادیابی و آموزش سنین پایه و چهره های مستعد استان البرز شکل ضابطه مندی نداشت و شناسایی چهره های نخبه و غربال گری آنها بر پایه اصول تعریف شده علمی و چارچوب های ورزش قهرمانی نبود.

وی افزود: خوشبختانه با ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی و مشارکت آموزش وپرورش در این طرح شاهد تحولی چشمگیر در حوزه قهرمان پروری و کشف چهره های مستعد البرز خواهیم بود.

گل محمدی با بیان اینکه ورزش کشور مرهون درخشش استعدادهای البرزی است گفت: حضور اثرگذار ورزشکاران این استان در تیم های ملی و مدال آوری آنها گواه این اثربخشی است و ما می خواهیم این روند بیش از گذشته تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بهره گیری از مربیان مجرب و ملی در طرح استعدادیابی البرز را دیگر شاخصه مهم ایجاد پایگاه قهرمانی دانست و گفت: به طور حتم این کیفیت بالای آموزش اثرات به مراتب بیشتری بر موفقیت ورزشکاران البرز در رقابت های ورزشی دارد.

وی افزایش حضور ورزشکاران البرزی در تیم های ملی و تقویت مدال آوری آن در رویدادهای داخلی و خارجی را بخشی از اهداف تعریف شده پایگاه قهرمانی البرز دانست و گفت: کار را با جدیت آغاز کرده ایم و توقع داریم در این مسیر جامعه ورزشی با صبوری به این طرح اعتماد کنند.

وی در پایان به حضور البرزی ها در المپیک اشاره کرد و گفت: مهدی خدابخشی در تکواندو موفق به کسب سهمیه المپیک شده است و امید بسیاری داریم تا دیگر ورزشکاران البرزی به خصوص در رشته های تکواندو و کشتی بر تعداد آن بیفزایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 28 آذر 1394 کد مطلب : 3003455 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین