پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
رئیس فدراسیون جودو و کوراش از خراسان رضوی به‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح استعدادیابی و ایجاد پایگاه قهرمان پروری در کشور خبر داد.

شعار سال: محمد درخشان امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی به لزوم سرمایه گذاری در استان‌های مستعد کشور در این رشته‌ها تأکید کرد و گفت: استان‌هایی که از نظر زیرساخت‌هایی از جمله وجود علاقه‌مندان و قهرمانان جودو در رده‌های سنی مختلف، برخورداری از مربیان و داوران کارآمد، استعدادهایی در ورزش‌های بومی محلی همچون جودو و امکانات سخت افزاری شرایط قبولی داشته باشند می‌توانند در اجرای طرح استعدادیابی جودود و کوراش قرار بگیرند.

وی از خراسان رضوی به‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح استعدادیابی و ایجاد پایگاه قهرمان پروری در کشور خبر داد و افزود: خراسان شمالی، البرز، اسلام و لرستان همراه با تهران در کنار خراسان رضوی جزء استان‌های پایلوت اجرای طرح مذکور هستند.

رئیس فدراسیون جودو و کوراش خراسان رضوی را به‌دلیل برخورداری از شرایط ایده‌آل در ویژگی‌های لازم برای ایجاد پایگاه قهرمان پروری مناسب برشمرد و اضافه کرد: بی‌تردید، این استان اولویت فدراسیون برای ایجاد پایگاه‌های قهرمان پروری جودو و کوراش است بنابراین در این راستا در چناران نخستین پایگاه قهرمان پروری ایجاد شده است.

درخشان تأکید کرد: در حال حاضر، محور اصلی فدراسیون جودو و کوراش انجام برنامه‌ریزی و استفاده از شیوه‌های روز دنیا برای بازگشت جودو به روزهای طلایی خود است.

وی با اشاره به واگذاری مأموریت‌هایی از سوی فدراسیون جودو و کوراش به هیأت این ورزش در خراسان رضوی متذکر شد: در نظر داریم در قالب همکاری‌های مشترک با هیأت‌های ورزشی در استان‌های مختلف، بودجه‌ها را اختصاص دهیم بنابراین انتظار داریم این مأموریت‌ها با توجه به بودجه‌های در نظر گرفته شده، با موفقیت اجرایی شوند.

*افتتاح دو پایگاه قهرمان پروری در مشهد و تربت جام

در ادامه این نشست، رئیس هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی اولویت این هیأت را برنامه‌ریزی برای سنین پایه برشمرد و گفت: علاوه بر فعالیت پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در چناران، 2 پایگاه دیگر نیز در مشهد و تربت جام افتتاح می‌شود.

حسین محمودی با اشاره به تسهیلات فدراسیون جودو و کوراش به هیأت این ورزش در خراسان رضوی یادآور شد: تقویت برخی از شهرستان‌های مستعد این استان در قالب تجهیز سالن و ارائه امکاناتی از جمله لباس جودو به ورزشکاران همراه با برنامه‌ریزی برای حضور تیم بانوان جودو و کوراش در لیگ برتر کشور از جمله اقدامات دیگر این هیأت است.

وی افزود: امسال علاوه‌بر حضور تیم پاس، 2 نماینده از چناران نیز در لیگ برتر و دسته یک کشور حضور پیدا می‌کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 10 دی 1395، کد مطلب: 13951009001060:www. gilan. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین