پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
رضا گل محمدی گفت: دستگاه های دولتی مختارند یک درصد از اعتبار جاری خود را به ورزش بسپارند که در کل کشور این مهم محقق شده، در حالیکه متاسفانه برخی دستگاه ها در البرز تقاضای امکانات ورزشی از اداره ورزش دارند!
شعارسال: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست شورای عالی ورزش استان البرز با اشاره به اینکه امسال به واسطه رقابت های المپیک سال مهمی برای ورزش خواهد بود گفت: کسب سهمیه و حضور ورزشکاران البرزی در کاروان اعزامی المپیک می تواند نتایج و اثرات خوبی برای ما به همراه داشته باشد و در صورت راه یافتن کیمیا علیزاده و اکرم خدابنده سهم استان البرز از کاروان ۳۶ نفره ایران برای حضور در المپیک ۵ نفر می شود و در سال ۹۵ از نمایندگان مجلس می خواهیم در زمینه اعتبارات ورزشی و در بررسی بودجه ۹۵ از ورزش حمایت کنند چرا که اذعان داریم اعتبارات ورزش کم بوده و هنوز اتفاق مهمی برای اعتبار کاروان المپیک صورت نگرفته است.

رضا گل محمدی افزود: بر اساس کمیسیون ماده ۵۳ و نامه سازمان مدیریت و مصوبه مجلس دستگاه های دولتی مختارند یک درصد از اعتبار جاری خود را به ورزش بسپارند که در کل کشور این مهم محقق شده، در حالیکه متاسفانه برخی دستگاه ها تقاضای امکانات ورزشی از اداره ورزش دارند! که البته یکی از مصوبات تاکید شورای عالی ورزش به تمام دستگاه‌ ها مبنی بر اجرایی شدن ماده ۵۳، یعنی تعلق گرفتن یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها جهت کمک به ورزش است.

وی اظهار داشت: سالن ۶ هزار نفری انقلاب در کرج نقطه تاریک کار ماست، چرا که تا ۲۵ اسفند با شرایط عمرانی خوبی پیش رفت و در ادامه به دلیل عملیاتی نشدن تعهدات و ۴ میلیاردی که بنا بود از استان البرز در کنار بودجه ۱۰ میلیارد تومانی وزارت ورزش به آن تعلق بگیرد ارائه نشد، این سالن ورزشی حاکمیتی بوده و تکمیل آن حیاتی است، و پیش از این وعده داده بودیم در دهه مبارک فجر سال ۹۵ افتتاح خواهد شد. البته امسال با نگاه خوب مجلس به ورزش بودجه شرکت توسعه و تجهیز افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است و سالن ۶ هزار نفری انقلاب به ۳۵ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خاتمه تصریح کرد: فرهنگ مشارکت واگذاری به بخش خصوصی ضعیف است و لازم است واگذاری اماکن به بخش خصوصی با تسهیل بیشتری انجام گیرد تا سرمایه گذاران این بخش رغبت بیشتری برای حضور داشته باشند و امتیازاتی همچون مجوزهای تجاری در کنار اماکن ورزشی به سبب اقتصادی‌ تر شدن به بخش خصوصی اعطا خواهد شد و ۱۴ پروژه که اقتصادی ترین پروژه های ورزشی در بهترین منطقه استان قابل واگذاری است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395، کدخبر: 705073، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین