پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از افزایش ۱۲ برابری اعتبارات ورزشی این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: فرزاد فتاحی در تشریح وضع اعتبارات ورزشی استان اظهار کرد: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ کم‌ترین میزان اعتبارات عمرانی به پروژه‌های ورزشی اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با مشکلات زیادی مواجه بودیم؛ با همکاری خوب دولت و مجلس و تصویب قوانین بسیار خوب و ایجاد شرایط لازم برای استفاده از مصوبات قانونی مانند ۲۷ صدم درصد از یک درصد مالیات بر ارزش‌افزوده رقم قابل‌توجهی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص پیدا می‌کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال ۹۶ رشد بسیار چشمگیری در اعتبارات عمرانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خواهیم داشت، افزود: سال ۹۵ تخصیص اعتبارات به خاطر مشکلاتی که دولت با آن دست به گریبان بود، ضعیف بود.

فتاحی با بیان اینکه خوشبختانه با ایجاد شرایط لازم این اتفاق مبارک افتاد، تصریح کرد: از محل اعتبارات ۲۷ صدم درصد، حدود هشت میلیارد تومان اعتبار به ما تخصیص پیدا کرده و مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی به ورزش تخصیص داده می‌شود، اضافه کرد: در مجموع اعتبارات استانی ما به 12.5 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رشد بسیار عالی در اعتبارات داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان از محل اعتبارات ملی هم تقریباً پنج تا شش میلیارد تومان اعتبار برای ما مصوب خواهد شد، تصریح کرد: پیش‌بینی این است که امسال ۱۸ میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم که رقم بسیار خوبی است و رشد بسیار عالی در بحث اعتبارات داریم.

فتاحی با تأکید بر اینکه اعتبارات ما در سال گذشته به 1.5 میلیارد تومان هم نرسید، افزود: اعتبارات ما بیش از ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده است و این خبری بسیار خوب برای جامعه ورزش استان است.

وی با اشاره به اینکه غیر از این ۱۸ میلیارد تومان، اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم به میزان حداقل ۱۰ میلیارد تومان خواهیم داشت، تصریح کرد: اعتباراتی برای پروژه‌های استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود، مجموعه پنج هزار نفری دامغان، استادیوم پنج هزار نفری گرمسار و مجموعه جانبازان و معلولان شهر سمنان اختصاص پیدا می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌هایی که داشتیم ظرف سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام در صورت تخصیص اعتبارات به‌موقع به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این اتفاقی مبارک و نادر در ورزش استان سمنان است.

فتاحی با تأکید بر اینکه برای احداث فضاهای ورزشی اختصاصی در شهرستان‌های استان و مناطق محروم و روستاهای استان برنامه‌ریزی می‌کنیم، اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در این دو سال باید به بهره‌برداری برسانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۰۷۰۰۰۲۹۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین