پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار فراهم شدن شرایط بهره‌‌مندی بیشتر جوانان از امکانات ورزشی در شهرستان تاکستان شد.
شعارسال: بهمن طاهرخانی در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان استان در سالن والفجر اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان، با تاکید بر لزوم مهیا شدن شرایط استفاده جوانان از امکانات ورزشی اظهار داشت: از مسئولان مرتبط با امور ورزش و جوانان انتظار می‌رود لیست تمامی امکانات ورزشی موجود در شهرستان را احصا و شرایط بهره‌مندی بیشتر مردم و به خصوص جوانان را از این امکانات فراهم کنند.

نماینده شهرستان تاکستان ادامه داد: باید به سمت فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان برای جا انداختن، مسئولیت ورزشی شرکت‌ها و سازمان های موجود در تاکستان که امکانات، تجهیزات و تولید دارند، پیش برویم تا از این رهگذار شهر و عموم ورزشکاران و هیئت ها با بهره‌مندی و منتفع شدن از این فعالیت‌های موجود به پایداری آنها نیز کمک کنند. تا اسپانثر های خوبی برای تشکیل تیم های ورزشی در شهرستان تاکستان برای صعود به قله های مرتفع قهرمانی در جهان و المپیک باشد.

طاهرخانی خواستار افزایش برگزاری برنامه‌های ورزشی بویژه رشته های قهرمان پرور شد و بیان داشت: نباید برگزاری این همایش‌ها مختص به پخش از شبکه‌های ملی شود بلکه باید رویکرد و محوریت آن افزایش تحرک مردم و ترویج سلامت باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ ورزش، شناسایی نقاط ضعف و قوت و تدوین برنامه های اصولی برای پویایی جامعه در حوزه ورزش و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح‌کرد: هر کس به سهم خود در قالب هیئت های مختلف ورزشی با برگزاری مسابقات ورزشکاران را به سمت باشگاه ها جذب کرده تا از این طریق بتوانیم سرانه ورزشی را بیشتر از گذشته محقق تا ورزش شهرستان تاکستان به پیشرفت در حد اعلا برسد.

طاهرخانی در پایان تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را خواهم نمود تا بتوانم برای جذب اعتبارات ویژه ورزشی گام بلندی بردارم چرا که تاکستان دارای پتانسیل های بالقوه ورزشی در اکثر رشته ها می باشد. و باید کمک کنیم این اکثریت به صدرصد برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تاکستان، تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1395، کدخبر: 43165، www.takpress.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
مطمئنی آقای طاهرخانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
شما در این راستا چه وظیفه ای داری برادر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین