پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اعلام نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات در بازار گفت: قیمت پرتقال و موز نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافته است.

شعار سال:

سیدحسین مهاجران از کاهش قیمت جزئی پرتقال و موز نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلو پرتقال تامسون شمال، با ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به هفته قبل بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

وی همچنین از عرضه انار یزد به بازار خبر داد و گفت: بخشی از این انار، صادراتی و قیمت آن بین ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است؛ ضمن اینکه نرخ نوع متوسط این میوه نیز بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلوگرم انگور بی‌دانه قرمز ارومیه را ۶ هزار تومان و نوع سفید این انگور را ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور مهره ۳هزار تومان، انگور تاکستان بین ۲۵۰۰ تا ۳ هزار تومان و انگور شاهرودی بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

مهاجران همچنین از کاهش ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومانی قیمت موز نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم از این میوه، بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم نارنگی پیش‌رس نیز بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، نارنگی رسمی بین ۲ هزار تا ۲۵۰۰ تومان، سیب قرمز لبنانی ۳ هزار تومان، سیب گلاب پاییزه سمیرم ۳ هزار تومان، سیب سفید لبنانی ۳۵۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: قیمت انواع سیب با کیفیت متوسط نیز بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه را ۴هزار تومان و نوع بوته‌ای آن را بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت سیب‌زمینی و پیاز بین کیلویی ۶۰۰ تا هزار تومان است.

مهاجران اضافه کرد: قیمت سبزی جور (آش، پلو، کوکو و قرمه) بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و نرخ هر کیلوگرم سبزی خوردن بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 18 آبان 1395، کد مطلب:  3818421  : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین