پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به رغم کمبود اعتبارات در چهار سال گذشته و کاهش 30 میلیارد ریالی اعتبارات ورزشی استان، کمبود بودجه در این بخش با مدیریت صحیح و استفاده از امکانات موجود جبران می شود.

شعارسال : غلامعلی دانشور روز پنج شنبه در سومین همایش هیات های ورزش و جوانان و هیات های تابعه استان که در قشم برگزار شد، افزود: با قطع شدن بودجه 10 میلیارد ریالی این اداره کل از بخش درآمد یک درصد اختصاصی به ورزش، تکمیل و بهره برداری از بسیاری طرح ها با مشکل مواجه شد که تامین این هزینه ها و کمک خیران، در حال حل مشکل کمبود بودجه هستیم.

وی اظهار کرد: باید از توان و ظرفیت دیگر بخش ها برای توسعه ورزش استفاده کرد و در این راه ایجاد مجمع «خیرین ورزش یار» و «مجمع خیرین ازدواج» از جمله راهکارهای این اداره کل به منظور حل بسیاری از مشکل های بخش ورزش و جوانان به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه 30 طرح عمرانی در سه سال گذشته توسط این اداره کل اجرا و بهره برداری شد، افزود: اتمام طرح های نیمه تمام، تامین و تکمیل زیرساخت های ورزش و توسعه ورزش در رده های مختلف سنی از اولویت های این اداره کل است.

وی بهره برداری از سالن ورزشی قشم و تامین اعتبار برای استادیوم ورزشی این شهرستان را از برنامه های در دست اقدام این اداره کل برشمرد و گفت: با اجرای این طرح ها، یکی از قطب های ورزشی استان، بیش از پیش پویا می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394 ، کد مطلب : 81826771 (4970387) : www.newsum.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین